praksisgruppe4 blogspot.com

Praksisgruppe 4

Tirsdag 12. april 2011. Hvordan legger Byåsen skole opp til at elevene skal få tilpasset opplæring og hvordan gjennomføres dette i klasserommet? Vi har valgt å fokusere på leseopplæringen. M odellen vi tok utgangspunkt i fra vår praksisskole består av stasjonsundervisning og økter med skriving. Modellen skal integreres i, og være en del av den første lese og skriveopplæringa. Skriving er vektlagt fordi noen elever skriver seg til lesing og da blir skriving viktig i forhold ti.Før hvert år blir det i.

OVERVIEW

This web page praksisgruppe4.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain praksisgruppe4.blogspot.com and found sixty-eight websites referring to praksisgruppe4.blogspot.com.
Pages Crawled
2
Links to this site
68

PRAKSISGRUPPE4.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page praksisgruppe4.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for praksisgruppe4.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for praksisgruppe4.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for praksisgruppe4.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Blogging i skolen

1 Legg inn et bilde. 2 Sett inn en lenke til en relevant nettside. 3 Rediger et tidligere innlegg. 4 Opprett en lenkeliste med deltakere fra kurset. 5 Skrive en kommentar i en annen blogg. 11 Inviter en medforfatter til bloggen din.

Marita.Ingvild.Kristine.Amalie

Vi vil prøve å gi et svar på et didaktiskopplegg som kan tilpasses til den enkelte elev. Hvordan utføre et norskopplegg over flere undervisnings økter som kan tilpasses til den enkelte elev? Tirsdag 12. I tilegg til forberedelsesarket gav vi elevene noen gitte kriterier som de skulle ha med i boken, noen nødvendige og noen valgfrie. De nødvendige var forside, sidetall, forfatter, forlag, illustatør og tittel. De valgfrie var vaskeseddel, kappitel og inn.

Praksisgruppe 1

Hvordan kan stasjonsarbeid bidra til å ivareta tilpasset opplæring? Vi valgte å ha vårt PBL. Velkommen til vår blogg! Hei, vi er praksisgruppe 1! I bloggen skal vi fortelle om vårt arbeid i PEL. Nivåbasert læring, hvordan kan det utføres i praksis ved hjelp av stasjonsunndervisning.

Praksisgruppe 10

Nivåbasert læring, hvordan kan det utføres i praksis ved hjelp av stasjonsunndervisning. Vi er førstegangsbloggere, og gleder oss til å dele vårt PBL arbeid med dere. Kom gjerne med innspill til innleggene våre. Alle barn har en gnist i seg. Alt vi trenger er å tenne den.

TILPASSA OPPLÆRING

Hvordan planlegge og gjennomføre en matematikkøkt basert på de 4 læringsstilene og nivådifferensiering? Tirsdag, april 12, 2011. Hvordan planlegge og gjennomføre en. Som er tilpasset alle gjennom de ulike læringsstilene, og hjelp av nivådifferensiering? Tirsdag, april 12, 2011. Hvordan planlegge og gjennomføre en. Som er tilpasset alle gjennom de ulike læringsstilene, og hjelp av nivådifferensiering? Vi hadde fire stasjoner.

Praksisgruppe 7

Prosjektarbeid som metode for tilpasset opplæring? Grunnen til at vi valgte denne problemstillingen var på bakgrunn av at vi i praksisperioden var med på et lengre prosjektarbeid som omhandlet temaet kreativ skriving.

Praksisgruppe 8

Vi valgte å ha gruppearbeid i samfunnsfag. Der elevene skulle lære om det gamle Hellas. I forkant planla vi nøye hvordan opplegget og gruppesammensetningene skulle være. Samt hvordan vi skulle få til et opplegg som alle ville synes var interessant og motiverende, slik at de satt igjen med et godt læringsutbytte.

Praksisgruppe 9

Tillpasset opplæring med digitale verktøy. trinn, ved Ranheim skole, digitale verktøy i tilpasset opplæring? Som teorigrunnlag har vi tatt utgangspunkt i. Hvordan vi gikk fram for å skaffe empiri. Vi diskuterte hvordan vi kunne finne empiri i løpet av praksisen. Og kom frem til at vi ville intervjue lærerne og noen elever i.

Tonjes skoleblogg

Velkommen til min blogg! I denne bloggen skal jeg i første omgang skrive om mitt PBL-arbeid tilknyttet tilpasset opplæring. I tillegg tenker jeg å benytte den som en kunnskapsbase hvor jeg kan skrive om relevant fagstoff videre i mitt studieløp. Nivåbasert læring, hvordan kan det utføres i praksis ved hjelp av stasjonsunndervisning.

praksisgruppe56

Wenche hjelper deg med å tilpasse opplæringen! Lagt inn av Agent K.

WHAT DOES PRAKSISGRUPPE4.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of praksisgruppe4.blogspot.com Mobile Screenshot of praksisgruppe4.blogspot.com Tablet Screenshot of praksisgruppe4.blogspot.com

PRAKSISGRUPPE4.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on praksisgruppe4.blogspot.com took five hundred and seventy-eight milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider praksisgruppe4.blogspot.com not secure.
Load time
0.578 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Praksisgruppe 4

DESCRIPTION

Tirsdag 12. april 2011. Hvordan legger Byåsen skole opp til at elevene skal få tilpasset opplæring og hvordan gjennomføres dette i klasserommet? Vi har valgt å fokusere på leseopplæringen. M odellen vi tok utgangspunkt i fra vår praksisskole består av stasjonsundervisning og økter med skriving. Modellen skal integreres i, og være en del av den første lese og skriveopplæringa. Skriving er vektlagt fordi noen elever skriver seg til lesing og da blir skriving viktig i forhold ti.Før hvert år blir det i.

CONTENT

This web page praksisgruppe4.blogspot.com states the following, "Hvordan legger Byåsen skole opp til at elevene skal få tilpasset opplæring og hvordan gjennomføres dette i klasserommet? Vi har valgt å fokusere på leseopplæringen." We saw that the webpage said " M odellen vi tok utgangspunkt i fra vår praksisskole består av stasjonsundervisning og økter med skriving." It also said " Modellen skal integreres i, og være en del av den første lese og skriveopplæringa. Skriving er vektlagt fordi noen elever skriver seg til lesing og da blir skriving viktig i forhold ti. Før hvert år blir det i."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Praksisgruppe 7

Prosjektarbeid som metode for tilpasset opplæring? Grunnen til at vi valgte denne problemstillingen var på bakgrunn av at vi i praksisperioden var med på et lengre prosjektarbeid som omhandlet temaet kreativ skriving.

Praksisgruppe 8

Vi valgte å ha gruppearbeid i samfunnsfag. Der elevene skulle lære om det gamle Hellas. I forkant planla vi nøye hvordan opplegget og gruppesammensetningene skulle være. Samt hvordan vi skulle få til et opplegg som alle ville synes var interessant og motiverende, slik at de satt igjen med et godt læringsutbytte.

Praksisgruppe 9

Tillpasset opplæring med digitale verktøy. trinn, ved Ranheim skole, digitale verktøy i tilpasset opplæring? Som teorigrunnlag har vi tatt utgangspunkt i. Hvordan vi gikk fram for å skaffe empiri. Vi diskuterte hvordan vi kunne finne empiri i løpet av praksisen. Og kom frem til at vi ville intervjue lærerne og noen elever i.

Psych-Out111 - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 5 Months. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets.