praksisgruppe9 blogspot.com

Praksisgruppe 9

Tirsdag 12. april 2011. Tillpasset opplæring med digitale verktøy. Vi har valgt å jobbe med problemstillingen Hvordan bruker 4. trinn, ved Ranheim skole, digitale verktøy i tilpasset opplæring? Som teorigrunnlag har vi tatt utgangspunkt i. LK06, Østrem, Sissel 2010 Pedagogikk og elevkunnskap. Norsk pedagogisk tidsskrift 042007. Hvordan vi gikk fram for å skaffe empiri. Vi diskuterte hvordan vi kunne finne empiri i løpet av praksisen. Og kom frem til at vi ville intervjue lærerne og noen elever i.

OVERVIEW

This web page praksisgruppe9.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain praksisgruppe9.blogspot.com and found sixty-three websites referring to praksisgruppe9.blogspot.com.
Pages Crawled
2
Links to this site
63

PRAKSISGRUPPE9.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page praksisgruppe9.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for praksisgruppe9.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for praksisgruppe9.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for praksisgruppe9.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Blogging i skolen

1 Legg inn et bilde. 2 Sett inn en lenke til en relevant nettside. 3 Rediger et tidligere innlegg. 4 Opprett en lenkeliste med deltakere fra kurset. 5 Skrive en kommentar i en annen blogg. 11 Inviter en medforfatter til bloggen din.

Marita.Ingvild.Kristine.Amalie

Vi vil prøve å gi et svar på et didaktiskopplegg som kan tilpasses til den enkelte elev. Hvordan utføre et norskopplegg over flere undervisnings økter som kan tilpasses til den enkelte elev? Tirsdag 12. I tilegg til forberedelsesarket gav vi elevene noen gitte kriterier som de skulle ha med i boken, noen nødvendige og noen valgfrie. De nødvendige var forside, sidetall, forfatter, forlag, illustatør og tittel. De valgfrie var vaskeseddel, kappitel og inn.

Praksisgruppe 1

Hvordan kan stasjonsarbeid bidra til å ivareta tilpasset opplæring? Vi valgte å ha vårt PBL. Velkommen til vår blogg! Hei, vi er praksisgruppe 1! I bloggen skal vi fortelle om vårt arbeid i PEL. Nivåbasert læring, hvordan kan det utføres i praksis ved hjelp av stasjonsunndervisning.

Praksisgruppe 10

Nivåbasert læring, hvordan kan det utføres i praksis ved hjelp av stasjonsunndervisning. Vi er førstegangsbloggere, og gleder oss til å dele vårt PBL arbeid med dere. Kom gjerne med innspill til innleggene våre. Alle barn har en gnist i seg. Alt vi trenger er å tenne den.

TILPASSA OPPLÆRING

Hvordan planlegge og gjennomføre en matematikkøkt basert på de 4 læringsstilene og nivådifferensiering? Tirsdag, april 12, 2011. Hvordan planlegge og gjennomføre en. Som er tilpasset alle gjennom de ulike læringsstilene, og hjelp av nivådifferensiering? Tirsdag, april 12, 2011. Hvordan planlegge og gjennomføre en. Som er tilpasset alle gjennom de ulike læringsstilene, og hjelp av nivådifferensiering? Vi hadde fire stasjoner.

Praksisgruppe 4

Hvordan legger Byåsen skole opp til at elevene skal få tilpasset opplæring og hvordan gjennomføres dette i klasserommet? Vi har valgt å fokusere på leseopplæringen. M odellen vi tok utgangspunkt i fra vår praksisskole består av stasjonsundervisning og økter med skriving. Før hvert år blir det i.

Praksisgruppe 7

Prosjektarbeid som metode for tilpasset opplæring? Grunnen til at vi valgte denne problemstillingen var på bakgrunn av at vi i praksisperioden var med på et lengre prosjektarbeid som omhandlet temaet kreativ skriving.

Praksisgruppe 8

Vi valgte å ha gruppearbeid i samfunnsfag. Der elevene skulle lære om det gamle Hellas. I forkant planla vi nøye hvordan opplegget og gruppesammensetningene skulle være. Samt hvordan vi skulle få til et opplegg som alle ville synes var interessant og motiverende, slik at de satt igjen med et godt læringsutbytte.

Tonjes skoleblogg

Velkommen til min blogg! I denne bloggen skal jeg i første omgang skrive om mitt PBL-arbeid tilknyttet tilpasset opplæring. I tillegg tenker jeg å benytte den som en kunnskapsbase hvor jeg kan skrive om relevant fagstoff videre i mitt studieløp. Nivåbasert læring, hvordan kan det utføres i praksis ved hjelp av stasjonsunndervisning.

WHAT DOES PRAKSISGRUPPE9.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of praksisgruppe9.blogspot.com Mobile Screenshot of praksisgruppe9.blogspot.com Tablet Screenshot of praksisgruppe9.blogspot.com

PRAKSISGRUPPE9.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on praksisgruppe9.blogspot.com took five hundred and sixteen milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider praksisgruppe9.blogspot.com not secure.
Load time
0.516 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Praksisgruppe 9

DESCRIPTION

Tirsdag 12. april 2011. Tillpasset opplæring med digitale verktøy. Vi har valgt å jobbe med problemstillingen Hvordan bruker 4. trinn, ved Ranheim skole, digitale verktøy i tilpasset opplæring? Som teorigrunnlag har vi tatt utgangspunkt i. LK06, Østrem, Sissel 2010 Pedagogikk og elevkunnskap. Norsk pedagogisk tidsskrift 042007. Hvordan vi gikk fram for å skaffe empiri. Vi diskuterte hvordan vi kunne finne empiri i løpet av praksisen. Og kom frem til at vi ville intervjue lærerne og noen elever i.

CONTENT

This web page praksisgruppe9.blogspot.com states the following, "Tillpasset opplæring med digitale verktøy." We saw that the webpage said " Vi har valgt å jobbe med problemstillingen Hvordan bruker 4." It also said " trinn, ved Ranheim skole, digitale verktøy i tilpasset opplæring? Som teorigrunnlag har vi tatt utgangspunkt i. LK06, Østrem, Sissel 2010 Pedagogikk og elevkunnskap. Hvordan vi gikk fram for å skaffe empiri. Vi diskuterte hvordan vi kunne finne empiri i løpet av praksisen. Og kom frem til at vi ville intervjue lærerne og noen elever i."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Psych-Out111 - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 5 Months. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets.

Scienze dei Beni Culturali Taranto Potere alla Cultura!

Il Manifesto degli studenti del Corso di Studi in Scienze dei Beni Culturali per il Turismo. Il Manifesto degli studenti del Corso di Studi in Scienze dei Beni Culturali per il Turismo. Molti dei nostri docenti che hanno a cuore la nostra cultura e il nostro arricchimento storico-archeologico hanno spesso organizzato visite.

Blog de severinebuc62100 - Blog de severinebuc62100 - Skyrock.com

Bonjour je vous présente ma famille dont je suis tres fiere . Abonne-toi à mon blog! Voici mon mari et moi . Aussi belle que sa mere! .