marine1870 blogspot.com

ხელოვნება ჩემს ცხოვრებათი.

Thursday, April 24, 2014. საბაზო საფეხური - 7 კლასი. მოსწავლებს ჩამოუყალიბდებათ საკუთარი აზროვნება, ფერების აღქმა, ჯგუფში მუშაობა,დროის კონტროლი. მოსწავლეს შეუძლია ფერების აღქმა. მოსწავლე საერთოდ ვერ აღიქვამს ფერებს. მოსწავლე აღიქვამს რამდენიმე ფერს. მოსწავლე აღიქვამს ფერების უმრავლესობას. მოსწავლე აღიქვამს უმეტეს ფერებს სხვისი მინიშნებით. მოსწავლეს შეუძლია ფერების აღქმა სრულყოფილად. Subscribe to Posts Atom. View my complete profile. მასწავლებელი მარინე ჭიტაძე სწავლების.

OVERVIEW

This web page marine1870.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain marine1870.blogspot.com and found three websites referring to marine1870.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
2
Links to this site
3
Social Links
1

MARINE1870.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page marine1870.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for marine1870.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for marine1870.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for marine1870.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

ხელოვნება ჩემს ცხოვრებაში .

Wednesday, April 23, 2014. ადამიანებს აინტერესებთ სურთ გაიგონ ხელოვნებაზე მეტი.

WHAT DOES MARINE1870.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of marine1870.blogspot.com Mobile Screenshot of marine1870.blogspot.com Tablet Screenshot of marine1870.blogspot.com

MARINE1870.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on marine1870.blogspot.com took two hundred and nineteen milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider marine1870.blogspot.com not secure.
Load time
0.219 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

ხელოვნება ჩემს ცხოვრებათი.

DESCRIPTION

Thursday, April 24, 2014. საბაზო საფეხური - 7 კლასი. მოსწავლებს ჩამოუყალიბდებათ საკუთარი აზროვნება, ფერების აღქმა, ჯგუფში მუშაობა,დროის კონტროლი. მოსწავლეს შეუძლია ფერების აღქმა. მოსწავლე საერთოდ ვერ აღიქვამს ფერებს. მოსწავლე აღიქვამს რამდენიმე ფერს. მოსწავლე აღიქვამს ფერების უმრავლესობას. მოსწავლე აღიქვამს უმეტეს ფერებს სხვისი მინიშნებით. მოსწავლეს შეუძლია ფერების აღქმა სრულყოფილად. Subscribe to Posts Atom. View my complete profile. მასწავლებელი მარინე ჭიტაძე სწავლების.

CONTENT

This web page marine1870.blogspot.com states the following, "Thursday, April 24, 2014." We saw that the webpage said " საბაზო საფეხური - 7 კლასი." It also said " მოსწავლებს ჩამოუყალიბდებათ საკუთარი აზროვნება, ფერების აღქმა, ჯგუფში მუშაობა,დროის კონტროლი. მოსწავლე საერთოდ ვერ აღიქვამს ფერებს. მოსწავლე აღიქვამს უმეტეს ფერებს სხვისი მინიშნებით. მოსწავლეს შეუძლია ფერების აღქმა სრულყოფილად."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Blog de Mlle--Kams - LAMOUR 02 MA ViE - Skyrock.com

JE TEE VEUX A ViE POUR UNE ViE PLUS BELLE .

მეტალების მდებარეობა პერიოდულ სისტემაში

Thursday, April 24, 2014. სად მდებარეობენ მეტალები პერიოდულ სისტემაში? გაკვეთილის მიზანი და შედეგები. ჩამოუყალიბდეს მოსწავლეს წარმოდგენა მეტალის ელექტრონულ აგებულებაზე,. იმსჯელოს მეტალური ბმის წარმოქმნის მექანიზმზე. გამოუმუშავდეს მოსწავლეს კვლევის, მოდელირების, მიზეზ-შედეგობრივი კავშირის დამყარების უნარი. 5მოსწავლეს შეუძლია მეტალთა და არამეტალთა თვისებების კვლევა.

გაკვეთილის გეგმა - მდინარე

Thursday, March 20, 2014. მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობა, მსოფლიო მდინარეების შესწავლა. II-ეტაპი-მინი ლექცია-5წთ გეოგრაფიულ ნომენკლატურაზე მუშაობა-15წთ ვატარეფ მინილექციას ვაცნობ ახალ მასალას ,კერძოდ მდინარეთა ისეთ მახასიათებლებს, როგორიცაა მდინარის ხარჯი, ჩამონადენი,ვარდნა, დახრილობა, მდინარის რეჟიმი. შემდეგ წინასწარ მომზადებულ ბარათებს ვალაგებ მაგიდაზე ,სადაც მიწერია მდინარეთა სახელები. ვთხოვ ამოირჩიონ ბარათები,მოძებნონ თავისი მდინარე,დაადგინონ რომელ კო.

საპრეზენტაციო პროგრამა

Friday, March 21, 2014. გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის. მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რადაქტორში, გრაფიკულ რედაქტორში, ინტერნეტში მუშაობა. სურათს და სთხოვს იმსჯელონ მის შინაარსზე.