Date Range
Date Range
Date Range
Wednesday, April 23, 2014. მოსწავლეები მოიძიებენ და აღწერენ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში გავრცელებულ სამკურნალო მცენარეებს და მათგან წამლის მომზადების სახალხო რეცეპტებს. მოსწავლეები არ იცნობენ საქართველოში გავრცელებულ სამკურნალო მცენარეებს, არ იციან მათი გამოყენება და ხალხური მედიცინის ისტორიას. ოში გავრცელებულ სამკურნალო მცენარეებს,მათ სამკურნალო თვისებებს და ხალხური მედიცინის ისტორიას.
Thursday, March 20, 2014. მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობა, მსოფლიო მდინარეების შესწავლა. II-ეტაპი-მინი ლექცია-5წთ გეოგრაფიულ ნომენკლატურაზე მუშაობა-15წთ ვატარეფ მინილექციას ვაცნობ ახალ მასალას ,კერძოდ მდინარეთა ისეთ მახასიათებლებს, როგორიცაა მდინარის ხარჯი, ჩამონადენი,ვარდნა, დახრილობა, მდინარის რეჟიმი. შემდეგ წინასწარ მომზადებულ ბარათებს ვალაგებ მაგიდაზე ,სადაც მიწერია მდინარეთა სახელები. ვთხოვ ამოირჩიონ ბარათები,მოძებნონ თავისი მდინარე,დაადგინონ რომელ კო.
Friday, March 21, 2014. გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის. მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რადაქტორში, გრაფიკულ რედაქტორში, ინტერნეტში მუშაობა. სურათს და სთხოვს იმსჯელონ მის შინაარსზე.
Tuesday, November 19, 2013. ინფორმაციის გაგება -გააზრება , გადმოცემა. მოსწავლეებს უვითარდებათ კითხვითი , მეტყველებითი და წერითი უნარჩვევები. ვიხსენებთ ნათესაობით ბრუნვას ვქმნით სქემას , შემდეგ ვურიგებ წინასწარ დაბეჭდილ ფურცლებს სადაც არეულად წერია სიტყვ.
Thursday, April 24, 2014. დისკუსიისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების გაცნობა და გამოყენება;. მოსწავლეებში დამოუკიდებელი შემოქმედებითი აზროვნების უნარის ჩამოყალიბება;. აზრის წერილობით გადმოცემის უნარის გამომუშავება;. ში მომზადებული პრეზენტაციის გამოყენება ზეპირი პრეზენტაციის დროს. 1,2,3,5,7,8,12,13.