გაკვეთილის გეგმა - მდინარე

გაკვეთილის გეგმა - მდინარე. Thursday, March 20, 2014. მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობა, მსოფლიო მდინარეების შესწავლა. II-ეტაპი-მინი ლექცია-5წთ გეოგრაფიულ ნომენკლატურაზე მუშაობა-15წთ ვატარეფ მინილექციას ვაცნობ ახალ მასალას ,კერძოდ მდინარეთა ისეთ მახასიათებლებს, როგორიცაა მდინარის ხარჯი, ჩამონადენი,ვარდნა, დახრილობა, მდინარის რეჟიმი.შემდეგ წინასწარ მომზადებულ ბარათებს ვალაგებ მაგიდაზე ,სადაც მიწერია მდინარეთა სახელები. ვთხოვ ამოირჩიონ ბარათები,მოძებნონ თავისი მდინარე,დაადგინონ რომელ კო.III- .

OVERVIEW

This web page nazi50.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain nazi50.blogspot.com and found three websites referring to nazi50.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
2
Links to this site
3
Social Links
1

NAZI50.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page nazi50.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for nazi50.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for nazi50.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for nazi50.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

პლანეტა დედამიწა

Friday, March 21, 2014. გავუფრთხილდეთ ჩვენს პლანეტას,ბუნებას, გარე სამყაროს, დავიცვათ იგი ანუ დავიცვათ ჩვენი თავი დაღუპვისაგან. ჩავუნერგოთ ბავშვებს ბუნებისა და გარე სამყაროსადმი სათუთი და მზრუნველი დამოკიდებულების გრძნობა რათა უკეთ გაეცნონ ისინი მოქალაქეობრივ ვალდებულებებს გარე სამყაროს მიმართ. დედამიწა საფრთხის წინაშე დგას რასაც მოწმობენ გახშირებული ბუნებრივი კატაკლიზმები და ტექნოგენური კატასტროფები.

WHAT DOES NAZI50.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of nazi50.blogspot.com Mobile Screenshot of nazi50.blogspot.com Tablet Screenshot of nazi50.blogspot.com

NAZI50.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on nazi50.blogspot.com took two hundred and thirty-four milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider nazi50.blogspot.com not secure.
Load time
0.234 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

გაკვეთილის გეგმა - მდინარე

DESCRIPTION

გაკვეთილის გეგმა - მდინარე. Thursday, March 20, 2014. მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობა, მსოფლიო მდინარეების შესწავლა. II-ეტაპი-მინი ლექცია-5წთ გეოგრაფიულ ნომენკლატურაზე მუშაობა-15წთ ვატარეფ მინილექციას ვაცნობ ახალ მასალას ,კერძოდ მდინარეთა ისეთ მახასიათებლებს, როგორიცაა მდინარის ხარჯი, ჩამონადენი,ვარდნა, დახრილობა, მდინარის რეჟიმი.შემდეგ წინასწარ მომზადებულ ბარათებს ვალაგებ მაგიდაზე ,სადაც მიწერია მდინარეთა სახელები. ვთხოვ ამოირჩიონ ბარათები,მოძებნონ თავისი მდინარე,დაადგინონ რომელ კო.III- .

CONTENT

This web page nazi50.blogspot.com states the following, "Thursday, March 20, 2014." We saw that the webpage said " მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობა, მსოფლიო მდინარეების შესწავლა." It also said " II-ეტაპი-მინი ლექცია-5წთ გეოგრაფიულ ნომენკლატურაზე მუშაობა-15წთ ვატარეფ მინილექციას ვაცნობ ახალ მასალას ,კერძოდ მდინარეთა ისეთ მახასიათებლებს, როგორიცაა მდინარის ხარჯი, ჩამონადენი,ვარდნა, დახრილობა, მდინარის რეჟიმი. შემდეგ წინასწარ მომზადებულ ბარათებს ვალაგებ მაგიდაზე ,სადაც მიწერია მდინარეთა სახელები. ვთხოვ ამოირჩიონ ბარათები,მოძებნონ თავისი მდინარე,დაადგინონ რომელ კო."

SEEK SIMILAR DOMAINS

საპრეზენტაციო პროგრამა

Friday, March 21, 2014. გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის. მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რადაქტორში, გრაფიკულ რედაქტორში, ინტერნეტში მუშაობა. სურათს და სთხოვს იმსჯელონ მის შინაარსზე.

გაკვეთილის გეგმა

Tuesday, November 19, 2013. ინფორმაციის გაგება -გააზრება , გადმოცემა. მოსწავლეებს უვითარდებათ კითხვითი , მეტყველებითი და წერითი უნარჩვევები. ვიხსენებთ ნათესაობით ბრუნვას ვქმნით სქემას , შემდეგ ვურიგებ წინასწარ დაბეჭდილ ფურცლებს სადაც არეულად წერია სიტყვ.

გველი და კაცი

Thursday, April 24, 2014. დისკუსიისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების გაცნობა და გამოყენება;. მოსწავლეებში დამოუკიდებელი შემოქმედებითი აზროვნების უნარის ჩამოყალიბება;. აზრის წერილობით გადმოცემის უნარის გამომუშავება;. ში მომზადებული პრეზენტაციის გამოყენება ზეპირი პრეზენტაციის დროს. 1,2,3,5,7,8,12,13.