nelilomouri2 blogspot.com

საპრეზენტაციო პროგრამა

Friday, March 21, 2014. დაწყებითი საფეხური მე-6 კლასი. გაკვეთილის მიზნები და შედეგები. გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის. მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რადაქტორში, გრაფიკულ რედაქტორში, ინტერნეტში მუშაობა. ფაზა 15 წუთი. სურათს და სთხოვს იმსჯელონ მის შინაარსზე. მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეებს მივიდნენ დასკვნამდე თუ ინფორმაციის მიღებისას სმენის ორგანოებთან ერთად მხედველობის ორგანოებსაც გამოვიყენებთ ინფორმაციის აღქმა უფრო ეფექტური იქნება.

OVERVIEW

This web page nelilomouri2.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain nelilomouri2.blogspot.com and found three websites referring to nelilomouri2.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
2
Links to this site
3
Social Links
1

NELILOMOURI2.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page nelilomouri2.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for nelilomouri2.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for nelilomouri2.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for nelilomouri2.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

ტაო- კლარჯეთში გაბნეული ობოლი მარგალიტები

Friday, March 21, 2014. მოსწავლეები სწავლობენ საქართველოს ფარგლებს გარეთ, კერძოთ ტაო-კლარჯეთში არსებულ წმინდა სავანეებს. შეიქმნება ვებ-გალერეა აღნიშნული ადგილების ფოტო მასალითა და ნახატებით. სკოლაში მოეწყობა მოსწავლეტა ნამუშევრების გამოფენები.

WHAT DOES NELILOMOURI2.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of nelilomouri2.blogspot.com Mobile Screenshot of nelilomouri2.blogspot.com Tablet Screenshot of nelilomouri2.blogspot.com

NELILOMOURI2.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on nelilomouri2.blogspot.com took two hundred and fifty milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider nelilomouri2.blogspot.com not secure.
Load time
0.25 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

საპრეზენტაციო პროგრამა

DESCRIPTION

Friday, March 21, 2014. დაწყებითი საფეხური მე-6 კლასი. გაკვეთილის მიზნები და შედეგები. გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის. მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რადაქტორში, გრაფიკულ რედაქტორში, ინტერნეტში მუშაობა. ფაზა 15 წუთი. სურათს და სთხოვს იმსჯელონ მის შინაარსზე. მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეებს მივიდნენ დასკვნამდე თუ ინფორმაციის მიღებისას სმენის ორგანოებთან ერთად მხედველობის ორგანოებსაც გამოვიყენებთ ინფორმაციის აღქმა უფრო ეფექტური იქნება.

CONTENT

This web page nelilomouri2.blogspot.com states the following, "Friday, March 21, 2014." We saw that the webpage said " გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის." It also said " მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რადაქტორში, გრაფიკულ რედაქტორში, ინტერნეტში მუშაობა. სურათს და სთხოვს იმსჯელონ მის შინაარსზე. მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეებს მივიდნენ დასკვნამდე თუ ინფორმაციის მიღებისას სმენის ორგანოებთან ერთად მხედველობის ორგანოებსაც გამოვიყენებთ ინფორმაციის აღქმა უფრო ეფექტური იქნება."

SEEK SIMILAR DOMAINS

გაკვეთილის გეგმა

Tuesday, November 19, 2013. ინფორმაციის გაგება -გააზრება , გადმოცემა. მოსწავლეებს უვითარდებათ კითხვითი , მეტყველებითი და წერითი უნარჩვევები. ვიხსენებთ ნათესაობით ბრუნვას ვქმნით სქემას , შემდეგ ვურიგებ წინასწარ დაბეჭდილ ფურცლებს სადაც არეულად წერია სიტყვ.

გველი და კაცი

Thursday, April 24, 2014. დისკუსიისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების გაცნობა და გამოყენება;. მოსწავლეებში დამოუკიდებელი შემოქმედებითი აზროვნების უნარის ჩამოყალიბება;. აზრის წერილობით გადმოცემის უნარის გამომუშავება;. ში მომზადებული პრეზენტაციის გამოყენება ზეპირი პრეზენტაციის დროს. 1,2,3,5,7,8,12,13.

ნუგზარ შატაიძის ,,მოგზაურობა აფრიკაში

Четверг, 24 апреля 2014 г. ტექსტის მიზნის ამოცნობა, მასში აღწერილი პრობლემის გაანალიზება, ტექსტის ენაზე დაკვირვება. ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიების, დაკვირვების, მსჯელობითი და კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევების გამომუშავება. ამოიცნობს და განიხილავს ზეპირ ტექსტში პრობლემებს, აყალიბებს საკუთარ თვალსაზრისს პრობლემის შესახებ. მოიძიებს მასალას, შეარჩევს თემას ზეპირი გამოსვლისთვის. მუშაობა მთელ კლასთან, ჯგუფური.