Date Range
Date Range
Date Range
Friday, November 22, 2013. მოსწავლეები ეცნობიან ენერგიის ალტერნატიურ წყაროებს, ასაბუთებენ ალტერნატიური წყაროების უპირატესობას. მოსწავლეები შეისწავლიან ენერგიის ალტერნატიურ წყაროებს და დაასაბუთებენ მისი გამოყენების უპირატესობებს, მოიიძიებენ მასალას, გამოიყენებენ ტექნოლოგიებს, ჩაატარებენ კვლევას- რამდენად ეკოლოგიურად სუფთაა ალტერნატიური წყაროების გამოყენება, რომელი ალტერნატიური წყაროს გამოყენებაა უფრო მომგებიანი ჩვენს რეგიონში.
Thursday, April 24, 2014. საბაზო საფეხური - 7 კლასი. მოსწავლებს ჩამოუყალიბდებათ საკუთარი აზროვნება, ფერების აღქმა, ჯგუფში მუშაობა,დროის კონტროლი. მოსწავლე საერთოდ ვერ აღიქვამს ფერებს. მოსწავლე აღიქვამს უმეტეს ფერებს სხვისი მინიშნებით. მოსწავლეს შეუძლია ფერების აღქმა სრულყოფილად.
JE TEE VEUX A ViE POUR UNE ViE PLUS BELLE .
Thursday, April 24, 2014. სად მდებარეობენ მეტალები პერიოდულ სისტემაში? გაკვეთილის მიზანი და შედეგები. ჩამოუყალიბდეს მოსწავლეს წარმოდგენა მეტალის ელექტრონულ აგებულებაზე,. იმსჯელოს მეტალური ბმის წარმოქმნის მექანიზმზე. გამოუმუშავდეს მოსწავლეს კვლევის, მოდელირების, მიზეზ-შედეგობრივი კავშირის დამყარების უნარი. 5მოსწავლეს შეუძლია მეტალთა და არამეტალთა თვისებების კვლევა.
Thursday, March 20, 2014. მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობა, მსოფლიო მდინარეების შესწავლა. II-ეტაპი-მინი ლექცია-5წთ გეოგრაფიულ ნომენკლატურაზე მუშაობა-15წთ ვატარეფ მინილექციას ვაცნობ ახალ მასალას ,კერძოდ მდინარეთა ისეთ მახასიათებლებს, როგორიცაა მდინარის ხარჯი, ჩამონადენი,ვარდნა, დახრილობა, მდინარის რეჟიმი. შემდეგ წინასწარ მომზადებულ ბარათებს ვალაგებ მაგიდაზე ,სადაც მიწერია მდინარეთა სახელები. ვთხოვ ამოირჩიონ ბარათები,მოძებნონ თავისი მდინარე,დაადგინონ რომელ კო.