Date Range
Date Range
Date Range
Jeg ble kjempeinspirert til både å lage mat og til å blogge. Jeg vurderer sterkt et lignende prosjekt. Men kan man bruke dette i skolen? Hva med matblogg i mat og helse? Jeg ser for meg at det kunne slått an. Lagt inn av The K. Lagt inn av The K.
Her er det stoff fra mitt studie i IKT og læring ved Høgskolen i Bodø. Jeg er ennå opprørt etter gårdagens Brennpunkt. Her ble det vist og fortalt historier om voksnes utnyttelse av barn og unge på nett. Særlig gjorde det inntrykk å høre Lines historie. Brennpunkt i går var guffent å se, men jeg tror det er viktig at man kan få se hva som også finnes på nettet. Nå er det min tur.
Plagiat i skolen er ikke en ny utfordring i grunnskolen, men en utfordring vi må ta på alvor. På diverse sider på nettet ligger publiserte stiler og oppgaver. Dette er en stor fristelse og en stor skattekiste for de elevene som ønsker en lettvint løsning. Hvordan skal vi som lærere angripe denne utfordringen? Atenposten har en artikkel. Ja, vil jeg si. Han har jo jobbet og lett etter svar på forskjellige sider.
Tidene har endret seg! Forfatteren tenkte vel ikke at EDB skulle være en grunnleggende ferdighet for elevene i skolen.
Her er min blogg som omhandler ikt og skole. her vil kommer jeg til å fundere litt på hvordan ikt og skolen fungerer. har du noe på hjertet er det bare å kommentere. Da var første IKT-samling over og vi er godt igang med læring allerede. Første dag gikk til en del prat om studiet og ikt generelt.
Quarta-feira, 18 de junho de 2014.
Quarta-feira, 20 de maio de 2015. O Homem que chorava elefantes. Um homem que chorava elefantes. Será que é difícil entender. É diferente de chorar aos borbotões? Um homem que chorava elefantes. Domingo, 14 de outubro de 2012. Que insistes em semear,. Segunda-feira, 1 de outubro de 2012. Aquele que, mesmo vendo,. Aquele que, diante do problema,. Aquele que, mesmo escutando.
Flere bilder av Fredvangs mystikk. Hadde en flott tur på Fredvangsfjellene i helgen. Nydelige fjell med mange artige formasjoner. Det ble to harer og en fjellrype på meg. Nydelig mat som ikke kommer av seg selv. Nå begynner jeg å se muligheter til å bruke IKT i undervisningen.