Date Range
Date Range
Date Range
183; Øker deres digitale kompetanse. 183; Lage sammensatte tekster. 183; Reflektere over fagstoff. 183; Gi uttrykk for tanker og meninger. 183; Få formelle og uformelle tilbakemeldinger fra lærere og medelever. 183; Dele med andre. 183; Lage personlige, kreative blogginnlegg. 183; Få utløp for skriveglede.
Kommer garantert å bruke dette programmet privat. En fin mårte å presentere og ta vare på bildene. Gir uten tvil en ny dimensjon og verdier til bildene. Tirsdag, oktober 21, 2008. Finner du linker til ulike programmer som kan.
Du må ikke åpne mistenkelig e-post. Vær svært forsiktig med innkjøp på grunnlag av masseutsendt e-post. Det er her spammerne tjener. Vær forsiktig med å legge igjen din e-postadresse på websider, nyhetsgrupper, chat-kanaler og lignende. Undersøk først betingelser og seriøsitet. Ikke bruk automatisk svar i e-postprogrammet. Ved bruk av automatisk svar forstår spammerne at e-postadressen er i bruk.
Kan gutter blir mer engasjerte i skolen hvis IKT brukes kreativt? Og hvorfor er dette viktig? Fredag 26.
Ser at mange av bloggerne har lagt ut bilder fra forskjellige turer rundt omkring i Nordland. Nå skal også jeg legge ut noen skrytebilder. Sist fredag var vi på regnværstur i skogen. Med en bestemor som er opptenningsekspert når det gjelder bålbrenning, så ble det varme pølser på jentene. Underveis fikk vi litt sol som skinte mens det regnet, og turen ble lengre enn planlagt fra starten av. Og vi fikk en nydelig tur som både de store og små satte pris på. Vi må spørre oss selv om .
Photo Story 3 og Fronter i skolen. En kommunikasjonsarena mot elever og deres foresatte - et sted å legge ut informasjon, lenker og ukeplaner. Et sted elever kan lagre sitne uferdige og ferdige dokument, for å hente det opp hvor de enn måtte befinne seg, og jobbe videre med dem eller skrive dem ut. Fortrinnsvis hjemme eller på skolen. Godkjent, på god vei , ikke godkjent, ikke levert eller ikke evaluert.
Teknologien skal ikke styre arbeidsmåter og metoder i klasserommet. De digitale mediene må integreres der pedagogikk og undervisning kan dra nytte av et slikt verktøy. Hei, hei alle sammen! Nå er det tid for IKT-samling igjen. Dette blir spennende og det blir herlig med et avbrekk i den hektiske hverdagen.
Bloggen er opprettet i forbindelse med at jeg går på et kurs om ikt i undervisningen i Bodø. De fleste bloggene mine er derfor oppgavebesvarelser. Cathrines vei inn i dataverden. Hvorfor blogge i skolen? For 6 år siden.
Pular para o conteúdo principal. Pular para o conteúdo secundário. 3º Papo de Negócio com Gerson de Souza da Abragames. Começa hoje a terceira edição do Papo de Negócio. E confira as lições de quem tem 12 anos de experiência na indústria de. Empire Total War, Bayonetta, Killzone 3.
Du må ikke åpne mistenkelig e-post. Vær svært forsiktig med innkjøp på grunnlag av masseutsendt e-post. Det er her spammerne tjener. Vær forsiktig med å legge igjen din e-postadresse på websider, nyhetsgrupper, chat-kanaler og lignende. Undersøk først betingelser og seriøsitet. Ikke bruk automatisk svar i e-postprogrammet. Ved bruk av automatisk svar forstår spammerne at e-postadressen er i bruk.
Kan gutter blir mer engasjerte i skolen hvis IKT brukes kreativt? Og hvorfor er dette viktig? Fredag 26.
Ser at mange av bloggerne har lagt ut bilder fra forskjellige turer rundt omkring i Nordland. Nå skal også jeg legge ut noen skrytebilder. Sist fredag var vi på regnværstur i skogen. Med en bestemor som er opptenningsekspert når det gjelder bålbrenning, så ble det varme pølser på jentene. Underveis fikk vi litt sol som skinte mens det regnet, og turen ble lengre enn planlagt fra starten av. Og vi fikk en nydelig tur som både de store og små satte pris på. Vi må spørre oss selv om .
Photo Story 3 og Fronter i skolen. En kommunikasjonsarena mot elever og deres foresatte - et sted å legge ut informasjon, lenker og ukeplaner. Et sted elever kan lagre sitne uferdige og ferdige dokument, for å hente det opp hvor de enn måtte befinne seg, og jobbe videre med dem eller skrive dem ut. Fortrinnsvis hjemme eller på skolen. Godkjent, på god vei , ikke godkjent, ikke levert eller ikke evaluert.