btnordviks blogspot.com

Bjørn - Tores IKT-blogg

Bjørn - Tores IKT-blogg. Tirsdag 21. oktober 2008. Sitter og reflekterer over tirsdagens økt med programmetPhotostory. Når man til slutt fikk teken på det var det utrolig gøy å jobbe med. Kommer garantert å bruke dette programmet privat. En fin mårte å presentere og ta vare på bildene. Gir uten tvil en ny dimensjon og verdier til bildene. Bjørn - Tores IKT - blogg. Tirsdag, oktober 21, 2008. Fredag 10. oktober 2008. Fra digital ferdighet til kompetanse. Finner du linker til ulike programmer som kan.

OVERVIEW

This web page btnordviks.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored nine pages inside the domain btnordviks.blogspot.com and found one hundred and thirty-two websites referring to btnordviks.blogspot.com.
Pages Crawled
9
Links to this site
132

BTNORDVIKS.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page btnordviks.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for btnordviks.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for btnordviks.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for btnordviks.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Gunnhild sin Ikt blogg

Kan gutter blir mer engasjerte i skolen hvis IKT brukes kreativt? Og hvorfor er dette viktig? Fredag 26.

heidi sin iktblogg

Ser at mange av bloggerne har lagt ut bilder fra forskjellige turer rundt omkring i Nordland. Nå skal også jeg legge ut noen skrytebilder. Sist fredag var vi på regnværstur i skogen. Med en bestemor som er opptenningsekspert når det gjelder bålbrenning, så ble det varme pølser på jentene. Underveis fikk vi litt sol som skinte mens det regnet, og turen ble lengre enn planlagt fra starten av. Og vi fikk en nydelig tur som både de store og små satte pris på. Vi må spørre oss selv om .

Aud sin Ikt-blogg

Ja, nå blogger jeg for første gang. Tro hvilken vei dette bærer? Er blogging noe jeg vil gjøre bruk av i framtiden, privat eller i jobbsammenheng? Uansett hvordan vei dette bærer, er det meningsfyllt å få bedre innsikt i hva blogging er. Ikke minst fordi det er en måte mange elever kommuniserer med omverdenen på. Om å ta del i en liten flik av utviklingen.

Renate sin ikt blogg

Digital kompetanse i norsk lærerutdanning. Har publisert en kartlegging av digital kompetanse i norsk lærerutdanning. Ny rapport fra ITU viser at lærerutdanningen bruker IKT som et verktøy for å gjennomføre tradisjonell undervisning frem.

Randi sin blogg

Sletter og skriver på nytt igjen. Kan bli seine kvelder av dette her.

WHAT DOES BTNORDVIKS.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of btnordviks.blogspot.com Mobile Screenshot of btnordviks.blogspot.com Tablet Screenshot of btnordviks.blogspot.com

BTNORDVIKS.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on btnordviks.blogspot.com took eight hundred and forty-eight milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider btnordviks.blogspot.com not secure.
Load time
0.848 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
74.125.29.132

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Bjørn - Tores IKT-blogg

DESCRIPTION

Bjørn - Tores IKT-blogg. Tirsdag 21. oktober 2008. Sitter og reflekterer over tirsdagens økt med programmetPhotostory. Når man til slutt fikk teken på det var det utrolig gøy å jobbe med. Kommer garantert å bruke dette programmet privat. En fin mårte å presentere og ta vare på bildene. Gir uten tvil en ny dimensjon og verdier til bildene. Bjørn - Tores IKT - blogg. Tirsdag, oktober 21, 2008. Fredag 10. oktober 2008. Fra digital ferdighet til kompetanse. Finner du linker til ulike programmer som kan.

CONTENT

This web page btnordviks.blogspot.com states the following, "Sitter og reflekterer over tirsdagens økt med programmetPhotostory." We saw that the webpage said " Når man til slutt fikk teken på det var det utrolig gøy å jobbe med." It also said " Kommer garantert å bruke dette programmet privat. En fin mårte å presentere og ta vare på bildene. Gir uten tvil en ny dimensjon og verdier til bildene. Bjørn - Tores IKT - blogg. Tirsdag, oktober 21, 2008. Fra digital ferdighet til kompetanse. Finner du linker til ulike programmer som kan."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Cathrines vei inn i dataverden

Den er opprettet i forbindelse med studiet IKT og læring 1. Hvoror bruke digitale mapper? Heia skole har jobbet med digitale mapper siden høsten 2004. Elevene her helt ned til første trinn lagrer sine skolearbeider i digitale mapper. Les mer om dette og om hvorfor bruke digitale mapper på nettstedet Spartped.

Desafio O blog do Desafio Universitário Empreendedor SEBRAE

Pular para o conteúdo principal. Pular para o conteúdo secundário. 3º Papo de Negócio com Gerson de Souza da Abragames. Começa hoje a terceira edição do Papo de Negócio. E confira as lições de quem tem 12 anos de experiência na indústria de. Empire Total War, Bayonetta, Killzone 3.

Eiriks blogg

Du må ikke åpne mistenkelig e-post. Vær svært forsiktig med innkjøp på grunnlag av masseutsendt e-post. Det er her spammerne tjener. Vær forsiktig med å legge igjen din e-postadresse på websider, nyhetsgrupper, chat-kanaler og lignende. Undersøk først betingelser og seriøsitet. Ikke bruk automatisk svar i e-postprogrammet. Ved bruk av automatisk svar forstår spammerne at e-postadressen er i bruk.

Gunnhild sin Ikt blogg

Kan gutter blir mer engasjerte i skolen hvis IKT brukes kreativt? Og hvorfor er dette viktig? Fredag 26.

heidi sin iktblogg

Ser at mange av bloggerne har lagt ut bilder fra forskjellige turer rundt omkring i Nordland. Nå skal også jeg legge ut noen skrytebilder. Sist fredag var vi på regnværstur i skogen. Med en bestemor som er opptenningsekspert når det gjelder bålbrenning, så ble det varme pølser på jentene. Underveis fikk vi litt sol som skinte mens det regnet, og turen ble lengre enn planlagt fra starten av. Og vi fikk en nydelig tur som både de store og små satte pris på. Vi må spørre oss selv om .