Date Range
Date Range
Date Range
Kevään 2010 Multimediaviestinnän syventämisjakson blogit on vihdoin linkitetty tähän blogiin. WordPressin tunnus ja salasana olivat hetken aikaa kateissa. Edelleen on epäselvää, miten linkkilistojen paikkaa voi muokata, haluaisin vuoden 2010 blogit vuoden 2009 blogien yläpuolelle. Ajankohtaisia tieto- ja viestintätekniikan uutisia.
Teija Olkkolan opinnäytetyö käsittelee www-sivuston roolia mediakanavana markkinoinnin ja visuaalisen ilmeen näkökulmasta sekä tapauskohtaisesti sen merkitystä Nummisuutarit-nimiselle yhtyeelle. Tavoitteena on siis tutkia, millaista markkinointiarvoa www-sivut mediakanavana tuottavat kyseiselle viihdeorkesterille ja, mitkä elementit sivuissa korostuvat markkinoinnin näkökulmasta.
Kommentoimme täällä verkkokauppoja käsitteleviä tutkimuksia Vaasan Yliopiston multimediaviestinnän syventämisjaksoon. Keskitymme kuluttajille suunnattuihin konkreettisiin niin sanottuihin aineellisiin tuotteisiin. Kuluttajavirasto ja Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ovat yhteistyössä laatineet verkkokauppiaan muistilistan. Jonka sisällöstä sekä kauppiaan että kuluttajan olisi hyvä olla selvillä. Yhden napin poisto paransi vuotuisia tuloja 300 miljoonaa dollaria.
Valmis vihablogi odottaa muiden kommentteja! Varsinaisia postauksia blogiin kertyi 18 kappaletta, joista seitsemässä käsiteltiin tieteellistä artikkelia. Blogimme alkoi verkkovihan määrittelyllä ja jatkui erilaisten ilmiöiden käsittelyllä. Monissa postauksissa esiteltiin verkkovihaa eri muodoissaan sekä keinoja sen tunnistamiseksi ja torjumiseksi. Eniten blogissa painottuu globaali näkökulma ja nuoriin vaikuttaminen.
Kommentoimme täällä verkkoyhteisöjä käsitteleviä tutkimuksia Vaasan Yliopiston multimediaviestinnän syventämisjaksoon. Katsele ympärillesi ja kommentoi kirjoituksiamme. Internet-yhteisöjen vaikutus ihmisen sosiaaliseen pääomaan. Sodan jälkeisenä aikana Amerikassa mediat vaikuttivat nega.
Vaasan yliopiston viestinnän opiskelijoiden multimediaviestinnän syventämisjakson blogi. Aiheemme on multimedian käyttö yritysviestinnässä. Keskitymme blogissamme erityisesti yritysten yritysblogeihin, yritysten sisäisiin pikaviestimiin sekä viraalimarkkinointiin. Introducing Instant Messaging and Chat in the Workplace. The Character, Functions, and Styles of Instant Messaging in the Workplace.