verkkomainonta-vies3010 blogspot.com

Verkkomainonta

Sunnuntai 17. toukokuuta 2009. Markkinoinnin ja visuaalisuuden rooli www-sivustoissa opinnäytetyö 2007. Teija Olkkolan opinnäytetyö käsittelee www-sivuston roolia mediakanavana markkinoinnin ja visuaalisen ilmeen näkökulmasta sekä tapauskohtaisesti sen merkitystä Nummisuutarit-nimiselle yhtyeelle. Tavoitteena on siis tutkia, millaista markkinointiarvoa www-sivut mediakanavana tuottavat kyseiselle viihdeorkesterille ja, mitkä elementit sivuissa korostuvat markkinoinnin näkökulmasta. Tarkastelun .Tutki.

OVERVIEW

This web page verkkomainonta-vies3010.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored ten pages inside the domain verkkomainonta-vies3010.blogspot.com and found three websites referring to verkkomainonta-vies3010.blogspot.com.
Pages Crawled
10
Links to this site
3

VERKKOMAINONTA-VIES3010.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page verkkomainonta-vies3010.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for verkkomainonta-vies3010.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for verkkomainonta-vies3010.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for verkkomainonta-vies3010.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Multimediaviestintä Multimediaviestinnän blogi kokoaa yhteen Vaasan yliopiston viestintätieteiden Multimediaviestinnän syventämisjaksolla tehdyt blogit multimediaviestinnän tutkimuskohteista ja -menetelmistä.

Kevään 2010 Multimediaviestinnän syventämisjakson blogit on vihdoin linkitetty tähän blogiin. WordPressin tunnus ja salasana olivat hetken aikaa kateissa. Edelleen on epäselvää, miten linkkilistojen paikkaa voi muokata, haluaisin vuoden 2010 blogit vuoden 2009 blogien yläpuolelle. Ajankohtaisia tieto- ja viestintätekniikan uutisia.

WHAT DOES VERKKOMAINONTA-VIES3010.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of verkkomainonta-vies3010.blogspot.com Mobile Screenshot of verkkomainonta-vies3010.blogspot.com Tablet Screenshot of verkkomainonta-vies3010.blogspot.com

VERKKOMAINONTA-VIES3010.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on verkkomainonta-vies3010.blogspot.com took four thousand eight hundred and thirteen milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider verkkomainonta-vies3010.blogspot.com not secure.
Load time
4.813 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.193.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Verkkomainonta

DESCRIPTION

Sunnuntai 17. toukokuuta 2009. Markkinoinnin ja visuaalisuuden rooli www-sivustoissa opinnäytetyö 2007. Teija Olkkolan opinnäytetyö käsittelee www-sivuston roolia mediakanavana markkinoinnin ja visuaalisen ilmeen näkökulmasta sekä tapauskohtaisesti sen merkitystä Nummisuutarit-nimiselle yhtyeelle. Tavoitteena on siis tutkia, millaista markkinointiarvoa www-sivut mediakanavana tuottavat kyseiselle viihdeorkesterille ja, mitkä elementit sivuissa korostuvat markkinoinnin näkökulmasta. Tarkastelun .Tutki.

CONTENT

This web page verkkomainonta-vies3010.blogspot.com states the following, "Markkinoinnin ja visuaalisuuden rooli www-sivustoissa opinnäytetyö 2007." We saw that the webpage said " Teija Olkkolan opinnäytetyö käsittelee www-sivuston roolia mediakanavana markkinoinnin ja visuaalisen ilmeen näkökulmasta sekä tapauskohtaisesti sen merkitystä Nummisuutarit-nimiselle yhtyeelle." It also said " Tavoitteena on siis tutkia, millaista markkinointiarvoa www-sivut mediakanavana tuottavat kyseiselle viihdeorkesterille ja, mitkä elementit sivuissa korostuvat markkinoinnin näkökulmasta."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Verkkokaupat

Kommentoimme täällä verkkokauppoja käsitteleviä tutkimuksia Vaasan Yliopiston multimediaviestinnän syventämisjaksoon. Keskitymme kuluttajille suunnattuihin konkreettisiin niin sanottuihin aineellisiin tuotteisiin. Kuluttajavirasto ja Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ovat yhteistyössä laatineet verkkokauppiaan muistilistan. Jonka sisällöstä sekä kauppiaan että kuluttajan olisi hyvä olla selvillä. Yhden napin poisto paransi vuotuisia tuloja 300 miljoonaa dollaria.

Viha Verkossa

Valmis vihablogi odottaa muiden kommentteja! Varsinaisia postauksia blogiin kertyi 18 kappaletta, joista seitsemässä käsiteltiin tieteellistä artikkelia. Blogimme alkoi verkkovihan määrittelyllä ja jatkui erilaisten ilmiöiden käsittelyllä. Monissa postauksissa esiteltiin verkkovihaa eri muodoissaan sekä keinoja sen tunnistamiseksi ja torjumiseksi. Eniten blogissa painottuu globaali näkökulma ja nuoriin vaikuttaminen.

Verkkoyhteisöt

Kommentoimme täällä verkkoyhteisöjä käsitteleviä tutkimuksia Vaasan Yliopiston multimediaviestinnän syventämisjaksoon. Katsele ympärillesi ja kommentoi kirjoituksiamme. Internet-yhteisöjen vaikutus ihmisen sosiaaliseen pääomaan. Sodan jälkeisenä aikana Amerikassa mediat vaikuttivat nega.

Multimediaa yritysviestintää

Vaasan yliopiston viestinnän opiskelijoiden multimediaviestinnän syventämisjakson blogi. Aiheemme on multimedian käyttö yritysviestinnässä. Keskitymme blogissamme erityisesti yritysten yritysblogeihin, yritysten sisäisiin pikaviestimiin sekä viraalimarkkinointiin. Introducing Instant Messaging and Chat in the Workplace. The Character, Functions, and Styles of Instant Messaging in the Workplace.