Date Range
Date Range
Date Range
Wednesday, April 23, 2014. პროექტის მიზანია გააღვივოს მოსწავლეებში ეროვნული ღირებულებებისადმი სიყვარული. მოსწავლეები შეძლებენ მოიძიონ სოფელში ძველი ხალხური საკრავები. დაეუფლონ ხალხურ საკრავზე დაკვრის ხელოვნებას. მოსწავლეები მოიძიებენ სოფლის უხუცესებს,მათგან ჩაიწერენ ძველ ხალხურ სიმღერებს,ანდაზებს, მოიძიებენ ხალხურ საკრავებს. შეეცდებიან თავადაც დაამზადონ რომელიმე ხალხური საკრავი.
Thursday, March 20, 2014. მოსწავლეები გაეცნონ ქარის წარმოშობის მიზეზებს, მის დადებით და უარყოფით მხარეებს და გამოყენებას ყოველდღიურ ცხოვრებაში. წინარე ცოდნის გახსენება კითხვები ბუნებრივ მოვლენებზე ეკუთვნის თუ არა ქარი ბუნებრივ მოვლენებს. როგორი ამინდი იყო გუშინ? მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს მიცემული აქვს ტექსტის ნაწილი და ინდივიდუალური დავალება თითო კითხვის სახით. რა სარგებლობის მოტანა შეუძლია ქარს? იყენებს თუ არა ადამიანი ქარის ენერგიას? როგორ მოვიქცეთ ძლიერი ქარის დროს? Watermark templat.
Tuesday, November 19, 2013. აქტივობის მიზნები ა მისაღწევი შედეგები. გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებს ეცოდინებათ ლიტერატურული სალონების დამკვიდრების გარემოებები მე-19 საუკუნის საქართველოში. სალონების როლი მაშინ და დღეს. აქტიური ლექცია სლაიდების გამოყენებით, ისტორიული მასალების გაცნობა.
Thursday, 24 April 2014. კლასში 9მოსწავლეა აქედან ერთი სსსმ-. მოსწავლეები შეეჩვევიან დისკუსიის უკეთ ჩატარებას;. ჩამოუყალიბდებათ საკუთარი აზრის დამოუკიდებლად გამოხატვის უნარი და შეძლებენ მის დაცვას ;ისწავლიან დროის კონტროლს. კლასის ჯგუფებად დაყოფა და დავალებების მიცემა-3წთ. ჯგუფის წევრების შეკითხვები პრეზენტატორებთან -7წთ.
Thursday, April 24, 2014. შეძლოს პოემის ისტორიულ-ლიტერეტული მნიშვნელობის ამოცნობა. საქართველოს ორიენტაციის საკითხზე დაკვირვება, იმსჯელონ პერსონაჟთა სახეებზე. მოსწავლეებმა ისტორიიდან იციან მე-19 ს-ის საქართველოს სოციალურ-პოლიტიკური მდგომარეობა, კრწანისის ბრძოლა. შეფასება მოხდება ჯგუფური მუშაობის რუბრიკით. სასწავლო მასალები და ტექნიკური რესურსები.
Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.