რომანტიზმი საქართველოში მე-19 საუკუნე

რომანტიზმი საქართველოში მე-19 საუკუნე. Tuesday, November 19, 2013. მასწავლებლის გვარი, სახელი. ლიტერატურული სალინები და დღევანდელი არტ კაფეები. აქტივობის მიზნები ა მისაღწევი შედეგები. გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებს ეცოდინებათ ლიტერატურული სალონების დამკვიდრების გარემოებები მე-19 საუკუნის საქართველოში. სალონების როლი მაშინ და დღეს. ცოდნის გაღრმავების რეალური გზები. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღცრული მისაღწევი შედეგებიინდიკატორები. აქტიური ლექცია სლაიდების გამოყენებით, ისტორიული მასალების გაცნობა.

OVERVIEW

This web page sauri5.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain sauri5.blogspot.com and found three websites referring to sauri5.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
2
Links to this site
3
Social Links
1

SAURI5.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page sauri5.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for sauri5.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for sauri5.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for sauri5.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

ქართული ლიტერატურა

Wednesday, November 13, 2013. საუკუნის საქართველოს კულტულური ცხოვრების მიმდინარეობას ჭავჭავაძეების ლიტ. ამ ყველაფრის ფონზე გამოიკვეთბა პროექტის მთავარი იდეა. სალონები საზოგადოებას და რა როლს თამაშობდნენ ისინი.

WHAT DOES SAURI5.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sauri5.blogspot.com Mobile Screenshot of sauri5.blogspot.com Tablet Screenshot of sauri5.blogspot.com

SAURI5.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on sauri5.blogspot.com took two hundred and thirty-four milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider sauri5.blogspot.com not secure.
Load time
0.234 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

რომანტიზმი საქართველოში მე-19 საუკუნე

DESCRIPTION

რომანტიზმი საქართველოში მე-19 საუკუნე. Tuesday, November 19, 2013. მასწავლებლის გვარი, სახელი. ლიტერატურული სალინები და დღევანდელი არტ კაფეები. აქტივობის მიზნები ა მისაღწევი შედეგები. გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებს ეცოდინებათ ლიტერატურული სალონების დამკვიდრების გარემოებები მე-19 საუკუნის საქართველოში. სალონების როლი მაშინ და დღეს. ცოდნის გაღრმავების რეალური გზები. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღცრული მისაღწევი შედეგებიინდიკატორები. აქტიური ლექცია სლაიდების გამოყენებით, ისტორიული მასალების გაცნობა.

CONTENT

This web page sauri5.blogspot.com states the following, "Tuesday, November 19, 2013." We saw that the webpage said " ლიტერატურული სალინები და დღევანდელი არტ კაფეები." It also said " აქტივობის მიზნები ა მისაღწევი შედეგები. გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებს ეცოდინებათ ლიტერატურული სალონების დამკვიდრების გარემოებები მე-19 საუკუნის საქართველოში. სალონების როლი მაშინ და დღეს. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღცრული მისაღწევი შედეგებიინდიკატორები. აქტიური ლექცია სლაიდების გამოყენებით, ისტორიული მასალების გაცნობა."

SEEK SIMILAR DOMAINS

ჩემი საყვარელი კინოგმირი-კინოს დაბადება

Thursday, 24 April 2014. კლასში 9მოსწავლეა აქედან ერთი სსსმ-. მოსწავლეები შეეჩვევიან დისკუსიის უკეთ ჩატარებას;. ჩამოუყალიბდებათ საკუთარი აზრის დამოუკიდებლად გამოხატვის უნარი და შეძლებენ მის დაცვას ;ისწავლიან დროის კონტროლს. კლასის ჯგუფებად დაყოფა და დავალებების მიცემა-3წთ. ჯგუფის წევრების შეკითხვები პრეზენტატორებთან -7წთ.

ბედი ქართლისა

Thursday, April 24, 2014. შეძლოს პოემის ისტორიულ-ლიტერეტული მნიშვნელობის ამოცნობა. საქართველოს ორიენტაციის საკითხზე დაკვირვება, იმსჯელონ პერსონაჟთა სახეებზე. მოსწავლეებმა ისტორიიდან იციან მე-19 ს-ის საქართველოს სოციალურ-პოლიტიკური მდგომარეობა, კრწანისის ბრძოლა. შეფასება მოხდება ჯგუფური მუშაობის რუბრიკით. სასწავლო მასალები და ტექნიკური რესურსები.

Blog de vic-guitare0705 - Blog de vic-guitare0705 - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.