ninasleseprosjekt blogspot.com

Ninas leseprosjekt

Onsdag 17. november 2010. Bloggpost 5 Refleksjon som siste bloggpost. Er LUS et godt kartleggingsverktøy i lesing? Hva slags informasjon og kunnskap får vi egentlig ut av en LUS-samtale om elevens leseferdighet? Det var problemstillingene mine for denne oppgaven. En oppgave som. Faktisk skulle skrives som en blogg. For meg var det noe helt nytt. Her. Kan du lese om hvordan jeg opplevde blogg som et arbeidsredskap. Hvordan får vi disse elevene opp på et høyere nivå? Tja, hva skal jeg svare på det da?

OVERVIEW

This web page ninasleseprosjekt.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored eleven pages inside the domain ninasleseprosjekt.blogspot.com and found fifty-seven websites referring to ninasleseprosjekt.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
11
Links to this site
57
Social Links
1

NINASLESEPROSJEKT.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page ninasleseprosjekt.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for ninasleseprosjekt.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for ninasleseprosjekt.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for ninasleseprosjekt.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Beates leseprosjekt

Kan du lese mine avsluttende kommentarer til leseprosjektet. De fleste av mine innlegg og kommentarer har litteraturhenvisninger i teksten og opplisting av litteratur under.

Bjarnes leseblogg

I min blogg ser vi et eksempel på det jeg vil kalle et barnslig førstegangsbruk av et nytt verktøy. Slik er det her også, og jeg burde så klart hatt et bilde av meg selv som profilbilde og ikke et bilde av to gretne gubber! Noe av grunnen til at jeg følte at det ble.

Elin sin Blogg

Nå har det gått en stund siden bloggingen sto på for fullt, og det var bra for meg at den fikk ligge så lenge før jeg leste den igjen. Det har også vært svært interessant å lese andres blogger i etterkant, og du verden så mange spennende prosjekter som har foregått rundt omkring! I min bloggpost 5 oppsummerte jeg arbeidet med selve leseprosjektet. Det kan du lese om her. Jeg viser til dette eksemp.

Stemt og ustemt

Dette var jeg ikke fornøyd med i høst. Tydelige datoer og frister er selve ryggraden i et nettstudium. Når dette er skrevet, begynner 3. samling å ta form, blant annet gjennom positiv respons fra Astrid Roe som vi har invitert til HiST.

WHAT DOES NINASLESEPROSJEKT.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ninasleseprosjekt.blogspot.com Mobile Screenshot of ninasleseprosjekt.blogspot.com Tablet Screenshot of ninasleseprosjekt.blogspot.com

NINASLESEPROSJEKT.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on ninasleseprosjekt.blogspot.com took eight thousand one hundred and fifty-seven milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider ninasleseprosjekt.blogspot.com not secure.
Load time
8.157 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.193

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Ninas leseprosjekt

DESCRIPTION

Onsdag 17. november 2010. Bloggpost 5 Refleksjon som siste bloggpost. Er LUS et godt kartleggingsverktøy i lesing? Hva slags informasjon og kunnskap får vi egentlig ut av en LUS-samtale om elevens leseferdighet? Det var problemstillingene mine for denne oppgaven. En oppgave som. Faktisk skulle skrives som en blogg. For meg var det noe helt nytt. Her. Kan du lese om hvordan jeg opplevde blogg som et arbeidsredskap. Hvordan får vi disse elevene opp på et høyere nivå? Tja, hva skal jeg svare på det da?

CONTENT

This web page ninasleseprosjekt.blogspot.com states the following, "Bloggpost 5 Refleksjon som siste bloggpost." We saw that the webpage said " Er LUS et godt kartleggingsverktøy i lesing? Hva slags informasjon og kunnskap får vi egentlig ut av en LUS-samtale om elevens leseferdighet? Det var problemstillingene mine for denne oppgaven." It also said " Faktisk skulle skrives som en blogg. For meg var det noe helt nytt. Kan du lese om hvordan jeg opplevde blogg som et arbeidsredskap. Hvordan får vi disse elevene opp på et høyere nivå? Tja, hva skal jeg svare på det da?."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Real Stories, Real People

Living with a developmental disability. Living with a developmental disability. Living with a developmental disability. To inform the public and build support for funding to enable persons with developmental disabilities to lead meaningful and productive lives. Real Stories, Real People. Real Stories, Real People. Mona is 73-years-old and is being cared for by her br.

B-eat Digital Kitchen Marketing Comunicazione

Dove si cucinano design digitale e marketing. Scopri che cosa abbiamo fatto per i nostri clienti. Dal logo al sito web, dai social media alla digital PR, una selezione di progetti che racconta il nostro modo di lavorare.

fuck you cancer Beate Knappe fine art photography

Ich bin Beate Knappe, fine art Portraitfotografin in Düsseldorf und dies ist mein Portraitprojekt mit Frauen, die von einer Chemotherapie betroffen sind und ihre Haare verlieren. Darum auch an dieser Stelle der Aufruf an Frauen in so einer Situation, die entweder kurz vor der Chemo stehen oder sie schon hinter sich haben, sich bei mir zu melden um Teil dieses Projektes zu werden, dessen Zielsetzung es ist, betroffenen Frauen Mut zu machen. Andrea ist 46 Jahre alt, verheiratet und hat keine Kinder.

Homestory Beate Knappe fine art photography

Beate Knappe, FineArt Fotografin in Düsseldorf, spezialisiert auf das Portrait. Das Betrachten von glücklichen Momenten verstärkt die Erinnerung an diese Momente. Wir erinnern uns an das Erlebte, können uns in die Situation hineinversetzen und erleben das Glücksgefühl dieses Momentes immer wieder neu. Was ist eine Homestory? 8230; war ich bei Michel! Dort lasse ich mir meine Haare schneiden.