Date Range
Date Range
Date Range
Digitalt understøttet læring hos voksne - hvad fungerer og hvad fungerer ikke? Successer, fiaskoer og middelmådigheder fra mit arbejdsliv. Jeg genopliver blogaktiviteterne ved at genoptage skriblerierne om ITs indtog i uddannelsesverdenen i nyt regi - I kan følge med på itforpokker. On location og konkrete objekter. Jeg kan ikke lade være med a.
De er et fantastisk supplement til den skrevne note. Bogsystemer i naturfag har ofte mange forklarende billeder med og jeg opfordrer mine elever ti.
En blog om mine refleksioner og oplevelse om blogging som værktøj til formidling og refleksion. Så får vi af se om der med tiden, vil komme flere indlæg på denne blog og om diskussionerne på moodle medfører endnu flere indlæg. Men jeg vil da i hvert fald bruge det her indlæg til at reflektere lidt over forløbet.
Digitalt understøttet læring - formidling af og refleksioner over konkrete eksperimenter med digitale værktøjer ved en videregående naturvidenskabelig uddannelse. Målet er at pædagogikken skal udnytte og udfordre teknologien og ikke omvendt. Brætspil i undervisningen er vel også en slags gamification. Jeg underviser studerende, som over en relativ kort periode skal lære et helt nyt fagsprog, fordi de i deres kommende professionelle praksis, ikke kan slå alle ting op.
Forgot Password or Username? Wanna play with Cat? Founded 4 Years ago.
Sidste år arbejdede jeg med appen Dragonbox. Kunne spillet hjælpe med at gøre det abstrakte i algebraen mere konkret? Vil eleverne kunne løse de samme opgaver på en tavle, som de kan løse i spillet? Dette ville vi gerne vil undersøge, da dette kan være en indi.
Forgot Password or Username? Deviant for 6 Years. This is the place where you can personalize your profile! Disgust.
Et andet gratis værktøj til projektstyring som varmt kan anbefales er programmet Trello. Det muliggør at man kan se hvilke arbejdsopgaver de øvrige projektdeltagere har samt hvor langt man er i implementereringsfasen. Yammer som redskab i projektstyring. Medarbejder, ledelse eller personer i organisationer skal kunne se en værdi i at implementere it- i større eller mindre.
Digitalt understøttet læring - formidling af og refleksioner over konkrete eksperimenter med digitale værktøjer ved en videregående naturvidenskabelig uddannelse. Målet er at pædagogikken skal udnytte og udfordre teknologien og ikke omvendt. Brætspil i undervisningen er vel også en slags gamification. Jeg underviser studerende, som over en relativ kort periode skal lære et helt nyt fagsprog, fordi de i deres kommende professionelle praksis, ikke kan slå alle ting op.