Date Range
Date Range
Date Range
Ik moest mezelf verdiepen in de horeca en dan met name in de zakelijke markt en de horeca van de wat hogere klasse, om het promotieplan te kunnen schrijven. Ik kon hiervoor contact opnemen met experts van mijn vorige school, ROC Middelbare hotelschool,van de hogere hotelschool NHTV en ik moest commercieel denken om een plan op te kunnen stellen, waarmee Restaurant Het Middenhuis zichzelf wat meer op de kaart kon zetten. Het resultaat van de manier waarop ik me op de markt gericht heb, heeft positief uitg.
Het opstellen van een promotieplan voor restaurant het Middenhuis te Teteringen. Dit omdat het restaurant kampt met een probleem. Ze ontvangen te weinig omzet, doordat er weinig gasten bekend zijn met hun restaurant. Ten aanzien van de competentie probleemanalyse, was het de bedoeling dat ik bij het verzamelen van informatie eerst naar de grote lijnen zocht, een heldere probleemdefinitie maakte en in staat was de voor- en nadelen van de verschillende oplossingen te noemen.
Na de eerste helft gevoetbald te hebben, werden er 3 jongens binnen het team erg onrustig. Dit liep uit op schelden tegen elkaar en ruzie. Mijn taken waren het aansturen en begeleiden van de voetbalploeg tijdens hun competitie. En in deze situatie moest ik gelijk ingrijpen, om de jongens rustig te houden en de tweede helft door te kunnen spelen.
Tijdens de wedstrijd, zwakten verschillende spelers af, omdat ze moe raakten of omdat ze achter stonden qua scores. Ik moest deze spelers overtuigen om door te gaan. Ik heb eerst goed geluisterd naar hoe de spelers het liefste spelen en wat hun doelstellig was van deze wedstrijd. Er bleek al snel dat ze heel graag wilden winnen! Door argumenten te geven die de jongeren stimuleerden om door te gaan, zag ik dat zij er ook veel plezier in hadden. Ze vonden mij een goede leidster die ze door de hele weds.