Date Range
Date Range
Date Range
Livet i skolebiblioteket, om digital kompetanse, læring og om å være student. Vurdering, sett fra skolebiblioteket. I naturfagsprosjektet er bibliotekarene med og gir tilbakemeldinger. Det er ikke så vanlig, og vi synes det er både viktig og vanskelig. Underveisvurderingen er morsom å jobbe med. Elevene liker å få disse underveisvurderingene. Elevene får også tilbakemeldinger fra medelevene, og de får godte tips til hvordan de kan forbedre sin egen ve.
By Skolebibliotekaren på Eikeli vgs. By Skolebibliotekaren på Eikeli vgs. Igjen Men i år syntes jeg det er helt okay. Jo, jeg ble syk! .
Det flasker seg - tror jeg! Takk for sist, medstudenter! Midtsamlingen tirsdag 3. mars var et hyggelig og etterlengtet gjensyn.
Oppsummering - har jeg lært noe? Vi er blitt bedt om å evaluere studiet Skolebibliotekets rolle for elevenes læringsarbeid. Av både Nyweb - som tilbyr kurset i samarbeid med UiS og fylkene som har bestilt studiet og for min del, betalt halvparten av studieavgiften for meg som student i Buskerud. Evalueringene var utformet litt forskjellig, men i hovedsak spør de jo om det samme - hvordan har det vært? Og det har jo flere spurt om, hvordan har egentlig studiet vært? Så hva har jeg lært? .
For å vurdere digital kompetanse må vi forstå hvordn barn og unge bruker medier på skolen og i fritiden. Fritidsbruken er mer avansert og variert enn bruken på skolen, viser flere undersøkelser. 21 Historisk og kulturell forankring. Ersdal redegjør for utviklingen av barndommen og ungdomstiden som har vokst ut fra visse sosiale og kulturelle utviklingstrekk. Mediene har utvilet seg i takt med disse.
Oppgaven i uke 48 er å lage seg en blogg, noe jeg allerede har gjort, og deretter lenke til de andre studiedeltagernes blogger. Jobber med saken! November 4, 2014. Blogg er nå opprettet og jeg er klar! AKtuelt - Anne Kjerstis studieblogg. Åssiden Videregående Skole Biblioteket Bygg A and G.
Åssiden Videregående Skole Biblioteket Bygg A and G. Fra Fylkestingssalen i Akershus, Oslo 6. God start på videreutdanningen med interessante forelesninger og inspirerende innlegg fra medstudenter. Åsssiden, Drammen, Buskerud, Norway.
Da er jeg student igjen. Spennende og litt skummelt, føles som en evighet siden sist jeg skulle skrive en oppgave. Ser frem til å få nye ideer og påfyll jeg kan ta med inn i jobben på Lier vgs. Her er gjengen fra Buskerud på første samling.
Jeg måtte bare prøve meg forsiktig fram, og har nå starta på en slags bloggrull. Les gjerne innlegget og se hva vi på Katta driver med fram mot jul. Eller er det noe smart her, som jeg ikke har skjønt? Skal tenke på det.
Dette er en blogg til bruk i studiet Skolebibliotekets rolle for elevenes læringsarbeid. De beste besvarelsene trekker inn egne erfaringer, litteraturen, refleksjon og diskusjon i en skjønn struktur. Ha bevisste tanker rundt dette.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik, ne vicdandır, Fazîlet hissi insanlarda Allah korkusundandır. Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.
DERVİŞLERİN SENİ ÖZLER SALINARAK GEZİNDİĞİN HAKKI BİZE SEVDİRDİĞİN. AŞKIN İLE YANDIRDIĞIN, YASLI GÖNÜL SENİ ÖZLER. SABAHLADIĞIN GECELER, ZİKREYLEDİĞİN GECELER. Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.
Det flasker seg - tror jeg! Takk for sist, medstudenter! Midtsamlingen tirsdag 3. mars var et hyggelig og etterlengtet gjensyn.
Oppsummering - har jeg lært noe? Vi er blitt bedt om å evaluere studiet Skolebibliotekets rolle for elevenes læringsarbeid. Av både Nyweb - som tilbyr kurset i samarbeid med UiS og fylkene som har bestilt studiet og for min del, betalt halvparten av studieavgiften for meg som student i Buskerud. Evalueringene var utformet litt forskjellig, men i hovedsak spør de jo om det samme - hvordan har det vært? Og det har jo flere spurt om, hvordan har egentlig studiet vært? Så hva har jeg lært? .
Jeg har fått skaffet de fleste titlene på pensumlista og har så vidt kommet i gang med å lese. Bibliotekaren ordner samlingen slik at elever og lærere kan klare seg selv.