etap-pierwszy blogspot.com

Rejs do Falmouth

Wylądowaliśmy na Gatwick o 2000. W odpowiedzi na naszego smsa, Kapitan Guy wskazał, gdzie na nas czeka. Okazał się być przesympatycznym człowiekiem w średnim wieku. Jego białym Peugeotem 306 pojechaliśmy autostradą do Portslade. W porcie naszym oczom ukazał się piękny szkuner gaflowy Soteria. O 2330 oddaliśmy cumy, aby koniecznie wyruszyć jeszcze w czwartek. To był naprawdę wariacki okres, w sumie spaliśmy może 8 godzin. Absolutne minimum, aby sprawnie funkcjonować, i tylko tyle, żeby maksymalnie.

OVERVIEW

This web page etap-pierwszy.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored eight pages inside the domain etap-pierwszy.blogspot.com and found forty-four websites referring to etap-pierwszy.blogspot.com.
Pages Crawled
Links to this site

ETAP-PIERWSZY.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page etap-pierwszy.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for etap-pierwszy.blogspot.com

1 week
1 month
3 months
All time
Traffic ranking (by month) for etap-pierwszy.blogspot.com

Last Year
Traffic ranking by day of the week for etap-pierwszy.blogspot.com

All time
Last Month

LINKS TO WEB SITE

pd - EcoFon

Tuesday, March 1, 2011. In exciting interview talks about Bob Marley, contemporary Jamaica and the principles of Rastafarai. The story of our trip to Nine Mile U will find HERE.

Rejs na Dominikę

W tym opowiadaniu nie znajdziecie niestety zdjęć, gdzyż nasz aparat fotograficzny kompletnie odmówił posłuszeństwa. W rejsie włączony był za to mikrofon. Wyobraźcie sobie, że niusa o wypłynięciu z Bequia musieliśmy wycofać w pół godziny po jego publikacji! Środa, 29 kwietnia 2009. Sasa zorganizował butlę z powietrzem z zaprzyjaźnionego centrum nurkowego. Zejście pod wodę po kotwicę o.

Remontujemy YouYou! - cz.II

Na Trynidad dostaliśmy się 7 maja wieczorem. Osiem miesięcy minęło odkąd zostawiliśmy jacht z burtami i dnem pomalowanymi farbą podkładową. Muszę z satysfakcją przyznać, że nie znaleźliśmy ani śladu jakiejkolwiek rdzy. Doskonale, to znaczy, że łódź została dobrze przygotowana do malowania końcowego. Przyszedł więc czas na odświeżenie pokładu.

sv YouYous Launching

Oto zdjęcia z tego wielkiego dla nas wydarzenia.

Hike into volcano in Dominica

Morne au Diablo na Dominice jest jednym z dziewięciu aktywnych wulkanów na tej wyspie. Jest też jednym z 16 spośród wszystkich karaibskich wulkanów. Wulkan wznosi się 856 metrów ponad poziom morza, jego podstawa ma 7 kilometrów średnicy a masyw tworzy półwysep na północnym krańcu Dominiki. We found there bananas,.

Rejs do Bequii, czyli uwaga na huragany

Rejs do Bequii, czyli uwaga na huragany. Przytargał ze sobą z Polski najcenniejsze dla Polaka na obczyźnie dary,. Po kilku dniach przygotowań naszej Jacqueline,. Następnego dnia po odprawie celnej .

Remontujemy YouYou! - cz.I

Trzy tygodnie trwały nasze przygotowania YouYou do zwodowania. Można śmiało stwierdzić, że mamy wymarzone okoliczności do remontowania jachtu, gdyż Chaguaramas na Trynidadzie uważane jest za zagłębie remontowe na Karaibach czemu towarzyszy pełen wachlarz wyspecjalizowanych we wszystkich dziedzinach firm świadczących usługi dla żeglarzy. Co więcej jacht jest już na brzegu, więc można przygotować go bardzo dokładnie.

Rejs do Panamy

Na początku czerwca nasi znajomi dostali zlecenie przeprowadzenia katamaranu z Trynidadu do Panamy i szukali dodatkowej załogi. Zostawiliśmy więc naszą YouYou i zniknęliśmy na miesiąc. To była świetna okazja żeby zobaczyć Wyspy ABC czyli Antyle Holenderskie. Sami nie mieliśmy tego rejonu w naszych żeglarskich planach.

WHAT DOES ETAP-PIERWSZY.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of etap-pierwszy.blogspot.com Mobile Screenshot of etap-pierwszy.blogspot.com Tablet Screenshot of etap-pierwszy.blogspot.com

ETAP-PIERWSZY.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on etap-pierwszy.blogspot.com took two hundred and thirty-four milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider etap-pierwszy.blogspot.com not secure.
Load time
0.234 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
74.125.226.44

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Rejs do Falmouth

DESCRIPTION

CONTENT

This web page etap-pierwszy.blogspot.com states the following, "W odpowiedzi na naszego smsa, Kapitan Guy wskazał, gdzie na nas czeka." We saw that the webpage said " Okazał się być przesympatycznym człowiekiem w średnim wieku." It also said " Jego białym Peugeotem 306 pojechaliśmy autostradą do Portslade. W porcie naszym oczom ukazał się piękny szkuner gaflowy Soteria. O 2330 oddaliśmy cumy, aby koniecznie wyruszyć jeszcze w czwartek. To był naprawdę wariacki okres, w sumie spaliśmy może 8 godzin. Absolutne minimum, aby sprawnie funkcjonować, i tylko tyle, żeby maksymalnie."

SEEK SIMILAR DOMAINS

fish n chips stories

What is this blog about? Thursday, 25 August 2011. Mur Hadriana i Fort Birdoswald. Coś ponad tydzień temu wróciliśmy z T. z krótkiego wypadu do Szkocji.

Kalundborg - Aarhus Færge til og fra Kalundborg - Aarhus

Tag Kalundborg-Aarhus færgen og spar tid. Efter mange genvordigheder med at få ruten etableret, skibe godkendte og administrationen til at fungere, har FRS-Gruppen kastet håndklædet i ringen og ladet selskabet lukke og slukke. Uheldigt nok for dem der har købt færgebillet, blev ruten drevet i et selvstændigt selskab, så hovedfirmaet ikke fik penge i klemme.

krishagees Blog This WordPress.com site is the bees knees

Members Church of God International celebrates their 3rd quarter International Thanksgiving to God at ADD Convention Center, Apalit Pampanga last September 27-29, 2013. 8220;UNTV CUP is Incomparable! .