Date Range
Date Range
Date Range
Introducció a les xarxes informàtiques.
Blog que serveix per el Treball de Informatica. Dimecres, 8 de juny de 2011. Dimarts, 7 de juny de 2011. Ja estem , aqui teniu el meu video del treball . Espero que us agradi! Envia per correu electrònic. Dilluns, 30 de maig de 2011. 191;Què veurem al video? Uns efectes especials que estàn creat amb el GIMP i.
Divendres, 17 de juny de 2011. Aquí deixo el video que he fet amb el Windows Movie Maker i espero que us agradi! Envia per correu electrònic. Dijous, 16 de juny de 2011. Que veurem al video? Efectes especials creats al GIMP i el video montat amb el Windows Movie Maker. El video el penjaré ara i espero que us agradi! Envia per correu electrònic. Dimarts, 3 de maig de 2011.
Bloc de treball informatica 4t ESO. Dimarts, 7 de juny de 2011. Espero que us agradi! Envia per correu electrònic. Divendres, 3 de juny de 2011. Enllaç del treball de imatge digital. Per veure les activitats de la unitat didàctica 6, feu clic aqui.
Quinta-feira, 31 de março de 2011. O QUE O JOVEM QUER. 61558; Que seja uma escola atrativa, agradável e acolhedora; que privilegie o diálogo e inclua em sua prática diária temas interessantes para serem trabalhados a partir da sondagem junto aos alunos; e dê oportunidade para que os professores possam desenvolver práticas inovadoras em sala de aula.
Tem como princípio a responsabilidade social dos profissionais da educação frente aos comportamentos e as mudanças que acontecem no tempo e nos diferentes territórios mundiais. Quinta-feira, 17 de fevereiro de 2011. E no terreiro da usina.
Sonya Italia il mio paese. Ti amo troppo per sempre. Abonne-toi à mon blog! Diaporama de XOX- NiNa- XOX. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.
Terça-feira, 22 de outubro de 2013. Exemplos Envolvendo Grandezas e Números Diretamente Proporcionais. Se o balde da situação acima tiver uma capacidade de 7,98 litros, estando o mesmo vazio, quantos segundos serão necessários para enchê-lo completamente? Corresponde à capacidade do balde, montarmos uma proporção.