Date Range
Date Range
Date Range
Tijdens mijn stage als directiesecretaresse bij dit werk-en leerbedrijf was ik verantwoordelijk voor allerlei kantoortaken maar ook het verzorgen van allerlei bijeenkomsten. Van deze stage heb ik enorm veel geleerd, vooral verantwoordelijkheid. Doordat de projectmanager weg viel, nam ik uit mezelf meer taken over. Daardoor heb ik enorm veel geleerd over hoe het er in een bedrijf aan toega.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Haar begeleiden met het uitvoeren van opdrachten. Feedback geven over gemaakte opdrachten. De student behoudt het overzicht over o.
Student neemt uit eigen beweging verantwoordelijkheden op zich. Student onderneemt actie om de voortgang te versnellen. De grondhouding van de student is actief in plaats van passief. Student werkt eigen ideeën uit in concrete acties. Ik als directiesecretaresse diende het bedrijf draaiende te houden. Uiteraard was er altijd iemand op wie ik terug kon vallen indien ik er niet uit kwam.
Op een persoonlijke wijze klanten te benaderen. Een klant kunnen overtuigen door houding. In een onderhandelingsproces een win-win situatie te creëren. De criteria te herkennen die gelden wanneer er gesproken wordt van een team. De voorwaarden van een effectieve samenwerking te herkennen.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Haar begeleiden met het uitvoeren van opdrachten. Feedback geven over gemaakte opdrachten.
Een wervende tekst te schrijven volgens het AIDA model of volgens de probleem-oplossingsstructuur;. Een webtekst te schrijven;. Om een goede probleemanalyse, probleemstelling en doelstelling te schrijven. De volgende keer zal ik het net zo doen. Het is namelijk niet altijd even makkelijk om in het diepe gegooid te worde.
Student zoekt bij het verzamelen van informatie eerst naar de grote lijnen. Student maakt een helder geformuleerde probleemdefinitie. Student is in staat de voor- en nadelen van de verschillende oplossingen te benoemen op basis van de verkregen informatie. Het Virtual Art-House raakte aan niemand verkocht. Het probleem lag volgens de ontwerpers bij onbekendheid met het product. Meer promotie en commotie omtrent het Virtual Art-House waardoor het beter verkocht zou worden.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Tijdens het maken van de planning tot aan het uitvoeren van alle benodigde taken is er constant nauw samengewerkt. Iedereen kreeg een kans om zichzelf te bewijzen en als ze vastliepen konden ze dit aangeven zodat er op tijd bijgestuurd kon worden.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Haar begeleiden met het uitvoeren van opdrachten. Feedback geven over gemaakte opdrachten.