Date Range
Date Range
Date Range
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Zodra nodig was stuurde ik bij zodat niemand in de problemen kwam. Ook regelmatig feedback op elkaar geven tijdens vergaderingen is belangrijk voor het groepsproces. De volgende keer zal ik het net zo doen.
8226; Student kan in een probleemsituatie met een passende oplossing komen. 8226; Student is instaat om vanuit verschillende invalshoeken naar zaken te kijken en komt op basis daarvan tot nieuwe oplossingen of ideeën. 8226; Student komt met vernieuwende voorstellen voor aanpak. 8226; Student is in staat gebruik te maken van creatieve processen.
8226; Student bewerkstelligt gezamenlijke besluitvorming, bewaakt het proces en stuurt zaken wanneer nodig bij. 8226; Student is in staat grenzen te bewaken. 8226; Student zorgt er voor dat doelen en rollen van de leden van een groep. 8226; Student draagt de consequenties van zijn verantwoordelijkheid. Alles verliep zo goed als op rolletjes. Door een strakke planning was het in één overzicht te zien hoe de stand van zaken op dat m.
Student blijft bij verandering en onduidelijke taken gelijkmatig werken. Student herstelt na een teleurstelling of tegenslag. Student blijft effectief functioneren in een drukke, onrustige omgeving. Iedereen was enorm blij dat ik uiteindelijk het back-up plan binnen een paar minuten had bedacht en helemaal uitgestippeld. Uiteindelijk is het een super leuk idee om versiering te bedenken en te maken dat daadwerkelijk het leven van het brui.
Student is in staat om met de verkregen informatie, intuïtief een beeld te vormen van het eindresultaat. Catering, versiering, trouwauto, overnachting, fotograaf, presentjes etc. De volgende keer zal ik het net zo do.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Haar begeleiden met het uitvoeren van opdrachten. Feedback geven over gemaakte opdrachten.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Nauw samen werken met de gehele klas om een groot evenement op te kunnen zetten binnen een aantal weken. Verantwoordelijk voor personeel en logistiek. De volgende keer zal ik het net zo doen. Doordat iedereen wist wat er moest gebeuren ontstond er ook geen.
Een wervende tekst te schrijven volgens het AIDA model of volgens de probleem-oplossingsstructuur;. Een webtekst te schrijven;. Om een goede probleemanalyse, probleemstelling en doelstelling te schrijven. Notuleren tijdens deze vergadering en vervolgens rondsturen naar alle betrokkenen.
Een wervende tekst te schrijven volgens het AIDA model of volgens de probleem-oplossingsstructuur;. Een webtekst te schrijven;. Om een goede probleemanalyse, probleemstelling en doelstelling te schrijven. De volgende keer zal ik het net zo doen. Het is namelijk niet altijd even makkelijk om in het diepe gegooid te worde.