Date Range
Date Range
Date Range
Als directiesecretaresse moest ik een MKB Netwerkbijeenkomst organiseren die werd gehouden op 17 maart 2009. De gastspreker voor die dag was voormalig bokskampioen Lucia Rijker. De avond zelf moesten de badges op alfabetische volgorde gelegd worden, genotuleerd worden, de bezoekers registreren en een bedankje uitgedeeld worden aan de gastspreker.
De student onderhoudt goede interne en externe relaties. Hiermee ziet de student in dat, om zijn netwerk in stand te houden, het voordeel dat de ander uit de relatie haalt net zo belangrijk is als het eigen voordeel. De student brengt mensen uit zijn netwerk met elkaar in contact. Student is in staat om potentieel belangrijke contacten te herkennen.
Een wervende tekst te schrijven volgens het AIDA model of volgens de probleem-oplossingsstructuur;. Een webtekst te schrijven;. Om een goede probleemanalyse, probleemstelling en doelstelling te schrijven. Notuleren tijdens deze vergadering en vervolgens rondsturen naar alle betrokkenen.
Student blijft bij verandering en onduidelijke taken gelijkmatig werken. Student herstelt na een teleurstelling of tegenslag. Student blijft effectief functioneren in een drukke, onrustige omgeving. Voor de avond zelf wilde ik graag alle badges op alfabetische volgorde klaarleggen maar kreeg in de middag al te maken met tijdsnood tijdens het printen van de badges. Zorgen dat de avond goed verloopt. De studenten aansturen om de bezoekers te ontvangen en te registreren.
Student spreekt groepsgenoten aan op hun prestaties en toont erkenning en waardering voor hun prestaties. Student houdt het groepsbelang voor ogen. Student is in staat grenzen aan te geven en hieraan consequenties te verbinden. Student laat blijken zich verantwoordelijk te voelen voor het groepsproces.
Student draagt er toe bij dat de sterke kanten van de teamleden goed tot het recht kunnen komen. Student zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen. Student helpt anderen hun eigen doel te bereiken. Haar begeleiden met het uitvoeren van opdrachten. Feedback geven over gemaakte opdrachten. De student behoudt het overzicht over o.
Een wervende tekst te schrijven volgens het AIDA model of volgens de probleem-oplossingsstructuur;. Een webtekst te schrijven;. Om een goede probleemanalyse, probleemstelling en doelstelling te schrijven. Het is belangrijk om vooraf duidelijke afspraken gemaakt te hebben qua schriftelijke communicatie. Het schiet niet op als je iemand mailt die niet gerege.
Student ziet mogelijkheden tot vernieuwing. Grondhouding van de student is vernieuwend in plaats van behoudend. Student is in staat om nieuwe of vernieuwende ideeën in de praktijk te brengen. Een evenement bedenken dat aansluit bij de doelgroep en tegelijkertijd veel geld kan opbrengen voor het goede doel. Een geslaagd en hoog in de markt liggend evenement. Student is in staat om commercieel te denken.
8226; Student kan in een probleemsituatie met een passende oplossing komen. 8226; Student is instaat om vanuit verschillende invalshoeken naar zaken te kijken en komt op basis daarvan tot nieuwe oplossingen of ideeën. 8226; Student komt met vernieuwende voorstellen voor aanpak. 8226; Student is in staat gebruik te maken van creatieve processen.