Date Range
Date Range
Date Range
Gleznošana uz audekla, akvarelis. Stikla, koka un porcelāna apgleznošana. Jaunumus mūsu studijā varat redzēt instagramā- makslas studija. Tur redzēsiet jaunākos darbus gan bērnu, gan pieaugušo grupām, kā arī bērnu izstādi Iļģuciema kultūras centrā. Atsevišķi varat skatīt instagramā- zakisguntars.
Apskatat šo Itāļu renesanses makslinieka Filippo Lippi bildi, kuru makslinieks gleznojis pirms pus tūkstoša gadiem. Varat iedomāties to kā modernu avangarda gleznu? Bet sava laikā to uzņēma ļoti neviennozīmīgi. Jo? Jo mākslinieks atļāvās tādu pārdrošību kā uzgleznot Mariju sava laika modes drēbēs! Arī jums tā šķiet? Šīs pārdomas ierosināja pa kreisi redzamais Annas Afanasjevas. Blogs taps pakāpeniski ar regularitāti vis.
Politiski Krievijai bija savas priekšrocības, par kādām varēja tikai sapņot vecās Eiropas mākslinieki- tika radīta jauna lielvalsts. Tas bija kaut kas nebijis un ļoti liela loma te bija tieši mākslai un māksliniekiem, kuriem bija jāveido jaunā gaume, ideoloģija, galu galā- jauna pasaule. Patētisms bija milzīgs un ambīcijas arī. Kuras konstruktivitāti pārstāv pat pats jaunā stila nosa.
Virziens, kas iekļaujas pēckara vispārējās Eiropas mākslas tendencēs ar to, ka atgriežas pie reālisma. Tas liekas kā rezultāts totālai veco kanonu apkarošanai. Politika neizturēja un padevās šim plūdumam. Jā, kaut kas kopējs virmo gaisā un iespaido visu cilvēka darbību kopumā. Arī tāda laika pavadīšana cilvēkiem laikam jau liekas interesanta un vajadzīga. Kas vēl? Jā,- tiek izmanto.
Politiski Krievijai bija savas priekšrocības, par kādām varēja tikai sapņot vecās Eiropas mākslinieki- tika radīta jauna lielvalsts. Tas bija kaut kas nebijis un ļoti liela loma te bija tieši mākslai un māksliniekiem, kuriem bija jāveido jaunā gaume, ideoloģija, galu galā- jauna pasaule. Patētisms bija milzīgs un ambīcijas arī. Kuras konstruktivitāti pārstāv pat pats jaunā stila nosa.
Krievija ir bagāta ar dažādiem modernisma pieteikumiem. Lučisms ir tikai viens no daudziem virzieniem. 1913gadā savā manifestā to pieteica daži mākslinieki ar Mihailu Larionovu. Priekšgalā ar to kārtējo reizi uzturot 20. gadsimta modernistu tradīcijas teorētiski nopamatot savu glezniecisko stilu un ar šo pamatojumu iepazīstināt sabiedrību. Objekts bija kustība, vortistiem. Spēks un enerģija, lučistiem- gaisma un starojums.
Tā savu mākslas stilu sauca Jaunās lietišķības. Šo jucekli ieviesa mākslas speciālisti jau 1925. gadā, kad viens jauno stilu nosauca par Jauno lietišķību. Vairāk grupējās ap Otto Diksa.