Date Range
Date Range
Date Range
Friday, September 26, 2014.
Пятница, 28 февраля 2014 г. ტრენინგის მეცხრე დღეს კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტის პორტფოლიოს. ვისწავლეთ პიკასა ალბომის შექმნა, რამაც დიდი მოწონება დაიმსახურა, ტრენინგის მონაწილეებმა დიდი ინტერესით მოვისმინეთ მოკლე პრეზენტაციები ჩვენი პროექტების შესახებ და მივეცით მეგობრული რჩევები ერთმანეთს. შევაჯამეთ პროექტი, გავაკეთეთ პროექტის რეფლექსია და ვისაუბრეთ პროექტის მნიშვნელობაზე.
Sunday, 16 November 2014. ტრენინგი დავიწყეთ განვლილი მასალის გამეორებით. შემდეგ გავეცანით ფასილაციის რესურსებს და ვიმუშავეთ მის შექმნაზე. Saturday, 15 November 2014. Saturday, 8 November 2014. Sunday, 2 November 2014. Saturday, 1 November 2014. Sunday, 26 October 2014.
Sunday, June 29, 2014. ტრენინგის კმაყოფილივარ ძალიან ვფიქრობ, რომ ამ ტრენინგის გარეშე თითქმის შეუძლებელი იქნება თანამედროვე ტექნოლოგიებით სწავლება . Monday, June 23, 2014. 2ყველა მოსწავლის საჭირორბის გათვალისწინება და მათი დახარისხება ჯგუების მიხედვით. Sunday, June 22, 2014. 3მოსწავლის პრეზენტაცია,ვისწავლეთ პრეზენტაციის შექმნა დეტალურად 4ანმიმდევრობით,გრაფიკულად გამოსახული.
Saturday, May 3, 2014. საინტერესოდ შრომატევადი, ბევრისმომცველი და შემეცნებითი -ასე შეიძლება დავასათაურო ის 9 დღე რომელიც ამ ტრენინგზე გავატარე! ვისწავლე როგორ გავხადო ჩემი მუშაობა უფრო საინტერესო და შემოქმედებითი , ამ ტრენინგმა. მეტი გამოცდილება შემმატა და დამანახვა ჩემი შესაძლებლობები ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებით, ხალისიანი და ნაყოფიერი მუშაობით მივაღწიო მოსწავლეებში ცოდნის დონის ამაღლებას. ამისთვის დიდი მადლობა ჩვენს ტრენერს, ქეთი ცერაძეს, დაუღალავ,ენერგიულ და შრომისმოყვარე ადამიანს! სურათების დამატ.
Sabado, Mayo 3, 2014. ჩატარებულ ტრენინგებს შორის, რასაც კი დავსწრებივარ,ინტელის ძირითადი სასწავლო კურსი ყველაზე მეტად მომეწონა, ძალზე საინტერესო იყო, რადგან აქ შევისწავლეთ პროექტებით სწავლება. პირველ დღეს გავეცანით ინტელის ძირითადიკურსის მიზნებს, გავეცანით გზამკვლევს, ვისწავლეთ რა არის ვიუერი, ჩეკლისტი,შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე , შევქმენით ბლოგი. მეორე დღეს მიმოვიხილეთ პროექტები, დავამზადეთ ბუკლეტები. ტრენინგის მე-9 დღეს ვისწავლეთ ბლოგის გვერდები.