Date Range
Date Range
Date Range
Lagt inn av Anne Cesilie. Jiippii, vi skal på båttur, Heike gleder seg. Svømme å hente pinner er gøy. Tittei, her er jeg. Nyter livet på øyen vi fant. Lagt inn av Anne Cesilie. Heike på World Dog Show i Østerike. Se så fint han står, gullgutten min. På Gardermoen traff vi tilfeldig Heikes sønn Birk og hans halvsøster Keila, snakk om flaks. Lagt inn av Anne Cesilie.
WOW - impressed by myself. I have made a new card. This card is one of my DT-card for Kreativ Hobby. There are sooo many cute stamps that I have to start using a lot more. Have you seen the latest one? Take the time and visit Kreativ Hobby. Det er sååå mange flotte stempler jeg må bruke mye mer. Har du sett de siste? DT - Kreativ Hobby.
Mens jeg var der fikk jeg proevd meg pa kiting, jeg skulle egentlig proeve kitesurfing, men vi hadde litt liten tid, og litt daarlig kontroll over kiten, saa vi kom oss aldri ut i vannet, men det var kjempemorsomt, og garantert noe jeg har lyst til aa proeve igjen.
Helt siden vi flyttet inn i det store flotte huset vårt i 1998 har vi ønsket oss et nytt kjøkken. Det gamle kjøkkenet var på vei ut av huset. Feiring jernverkspill i øsende regnvær. Alice Marenas konfirmasjonlag ble en deilig dag. Kreolsk stemning i huset vårt.
A Romantic Garden - vivacious and abundant is my dream. I work more by instinct than scheme. My Garden is situated in Norway, close to Oslo. Pangroser fra David Austin! Fargerike roser fra Torill Linnerud. Hun har mange flotte Austinroser hun! Ta kontakt. Kommer nok til å poste noen flere når jeg får redigert litt. Lagt inn av Vigdis i Romerikshaven. Godt det er noe som trøster etter denne vinteren og våren! Så et bild.
Kan skoler egentlig lære gjennom vurderingsarbeid? Det kommer selvsagt an på hva som vurderes og hvordan vurderinga foregår. Ved å vurdere det arbeidet som er gjort og er i gang, kan skolevurdering ha en konserverende effekt. Men setter skolevurderinga i gang ny og utforskende organisasjonslæring og utvikling? Tror selve prosessene for reell praksisfornyelse må komme innenfra organisasjonen, den må forankres i skolens aktører og initieres fra ledelsen. Den må være begrunnet i.