unmonambelspetits blogspot.com

aprenent a ser mestre

Aprenent a ser mestre. Sóc una estudiant del Grau dEducació Infantil de la Universitat Blanquerna Ramon Llull. Visualitza el meu perfil complet. Dilluns, 7 de gener de 2013. Última entrada del bloc? El primer semestre sacaba i el professor de GTIC ens ha dit que hem de tancar el bloc, però això no vol dir que jo hi deixi descriure. Lúltima feina que em de fer és avaluar tot el que hem anat fent. Ens hem llegit un document. I seguidament hem de fer lactivitat. Envia per correu electrònic. Avui us p.

OVERVIEW

This web page unmonambelspetits.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored twelve pages inside the domain unmonambelspetits.blogspot.com and found one hundred and nineteen websites referring to unmonambelspetits.blogspot.com.
Pages Crawled
12
Links to this site
119

UNMONAMBELSPETITS.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page unmonambelspetits.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for unmonambelspetits.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for unmonambelspetits.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for unmonambelspetits.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

El bon comunicador María Casado

Viernes, 21 de diciembre de 2012. Per finalitzar el treball del bon comunicador, hem fet un prezi on hi està resumida la informació que hem anat recollint de la nostra comunicadora, María Casado. Naomi Ríos, Clara Teixidor, Mònica Subires, Laura Sánchez, Judith Montanyés, Gemma Sabater. Martes, 11 de diciembre de 2012. Ana Pastor i María Casado.

Aprendre poc a poc

Jueves, 3 de enero de 2013. Aquí acaba aquesta primera etapa del blog, i ho faré fen un petit resum sobre les eines que he utlitzat a les classes de GTIC. Primer us mostraré una graella que he creat amb les eines utilitzades i les Capacitats adquirides, aquestes capacitats estan relacionades amb unes activitats mentals que cal fer quan utilitzes aquestes eines. Aqui us deixo també el link al blog.

Aprenent a educar

Miércoles, 26 de diciembre de 2012. Tot i això, que finalitzi el bloc de la matèria de GTIC no vol dir que tanqui el bloc, ja que espero continuar escrivint-hi molt més temps per compartir amb tots vosaltres tot allò que vagi aprenent.

APRENC A SER MESTRA

Blog de suport pels seminaris del mòdul 1. Domingo, 16 de junio de 2013. A una de les classes de Gtic vam analitzar un bloc educatiu dels que en Jordi Simón va penjar al seu bloc. Analitzar consisteix en donar resposta a unes preguntes plantejades. 1 Quins tipus de continguts hi ha publicats i en quin format. 2 Com encaixa amb les diferents classificacions que trobem al llibre. 3 Qui els publica? .

Què es fa a Educació Infantil

Què es fa a Educació Infantil. Jueves, 10 de enero de 2013. És important saber que hi han 4 metàfores bàsiques que ens expliquen com ens poden ajudar a fer un bon ús del nostre ordinador. Aquests tipus de simuladors són un.

Educació Infantil

Viernes, 4 de enero de 2013. Anàlisi de les eines utilitzades durant al llarg del quadrimestre à partir de la Taxonomia de Bloom! Enviar por correo electrónico. Jueves, 27 de diciembre de 2012. Aquest programa pot ser utilitzat estudiat i modificat sense cap restricció i pot ser retribuït bé amb una versió modificada. Jueves, 20 de di.

Aprenem a educar

Quien se atreve a enseñar, nunca debe dejar de aprender. Miércoles, 12 de diciembre de 2012. És un programa que serveix per crear pòsters multimèdia online. Domingo, 9 de diciembre de 2012.

WHAT DOES UNMONAMBELSPETITS.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of unmonambelspetits.blogspot.com Mobile Screenshot of unmonambelspetits.blogspot.com Tablet Screenshot of unmonambelspetits.blogspot.com

UNMONAMBELSPETITS.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on unmonambelspetits.blogspot.com took one thousand nine hundred and sixty-nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider unmonambelspetits.blogspot.com not secure.
Load time
1.969 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.97

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

aprenent a ser mestre

DESCRIPTION

Aprenent a ser mestre. Sóc una estudiant del Grau dEducació Infantil de la Universitat Blanquerna Ramon Llull. Visualitza el meu perfil complet. Dilluns, 7 de gener de 2013. Última entrada del bloc? El primer semestre sacaba i el professor de GTIC ens ha dit que hem de tancar el bloc, però això no vol dir que jo hi deixi descriure. Lúltima feina que em de fer és avaluar tot el que hem anat fent. Ens hem llegit un document. I seguidament hem de fer lactivitat. Envia per correu electrònic. Avui us p.

CONTENT

This web page unmonambelspetits.blogspot.com states the following, "Sóc una estudiant del Grau dEducació Infantil de la Universitat Blanquerna Ramon Llull." We saw that the webpage said " Visualitza el meu perfil complet." It also said " Dilluns, 7 de gener de 2013. Última entrada del bloc? El primer semestre sacaba i el professor de GTIC ens ha dit que hem de tancar el bloc, però això no vol dir que jo hi deixi descriure. Lúltima feina que em de fer és avaluar tot el que hem anat fent. Ens hem llegit un document. I seguidament hem de fer lactivitat."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Lou. - Om allt och mest om inget

One more chapter on my mind. För flyttade till civilisationen, det gjorde jag, även om jag numera befinner mig mer än önskvärt långt därifrån igen - en annan historia! Nä, ska jag var. A pair of jeans that fit just right and the radio up! Turen var tänkt som Sydney dream.

Blog de Xx---m-i-s-s---xX - Blog de Xx---m-i-s-s---xX - Skyrock.com

Blog de Xx- -m-i-s-s- -xX. Design by Xx- -m-i-s-s- -xX. Une ado qui a des reves.

Blog de XX-la-pepette-du-40-XX - Hii Oùii iicii tes chez mOii, alOrs admiire - Skyrock.com

Oo Oo mOii oO oO. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.