Date Range
Date Range
Date Range
Friday, January 28, 2011. Kami warga Asrama Sekolah Menengah Vokasional Ampangan mengucapkan selamat bercuti dan Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada kepada guru-guru dan pelajar yang berbangsa cina terutama En. Semoga Tahun Baru Cina tahun ini melimpahkan kebahagiaan dan keuntungan. Friday, January 21, 2011. Pelancaran Program Mentor-Mentee Peringkat Asrama.
Doa supaya kita dapat result yg CEMERLANG! Sunday, February 27, 2011. Nanti , if semua ada kelapangan boleh laah buad reunion ke kann . Ha , sebelum terlupa , sebenarnye , kitorang ni tengah berdebar-debar . result dah semakin hampir diumumkan . Dah usaha dulu ,sekarang tawakal jea okeeyy! Doa banyak-banyak . Insyaallah mungkin ada pelajar 5 PPN 2 yg cemerlang. Siapa tahu? Posted by 5 PPN 2.
Posted by admin in Umum. Laman web ini akan ditutup tidak lama lagi. Segala kandungan tidak akan dikemaskini lagi. Untuk menghubungi kami, sila layari laman web yang baru iaitu ubksstmi. Terima kasih di atas sokongan anda kepada kami selama ini. Posted by admin in Akademik. Posted by admin in Akademik.
Unit Bimbingan Dan Kaunseling SMJK Sam Tet Ipoh. Yang sesuai untuk kemasukan ke program pendidikan di IPTA.
6 Mac 2013, Rabu, Tomita High School Jepun telah datang membuat lawatan bagi mewujudkan jaringan kerjasama bagi mengeratkan hubungan dengan SMKA Sharifah Rodziah. 8221; dari soalan ini, timbul idea untuk menjawapnya, lalu saya kongsikan di sini bersama Anda.
Posted by RUGAYAH BT SULAIMAN. Thursday, 9 July 2015. PERANAN GURU BIMBINGAN DAN KAUNSELING SEKOLAH MENENGAH. 1 Mentadbir Saringan DASS dan Ujian Gaya Daya Tindak kepada semua pelajar Tingkatan 4. 2 Menganalisis Saringan DASS dan Ujian Gaya Daya Tindak. dan lengkapkan format yang boleh di download seperti di bawah. FORMAT LAPORAN ANALISA MINDA SIHAT. LAPORAN DATA MINDA SIHAT KE PPD.
Woensdag 15 augustus 2012 Door Universiteitsbibliotheekdiensten. Vanaf het academiejaar 2012-2013 treedt een nieuwe regeling in voege met betrekking tot de toegankelijkheid van masterproeven. Nieuw is de vereiste dat de student bij de masterproef ook een voor leken toegankelijke samenvatting zal moeten voegen.