Date Range
Date Range
Date Range
יום שלישי, 28 בפברואר 2012. סוף זה התחלה למשהו חדש ומעניין. אני מקווה שאוכל להמשיך להתמלא דרכו בידע שיסייע לי ולכם הן ברמות שונות אישיות ומקצועיות. תודה על היותך מי שאת. אישה גדולה, עם לב ענק. לכל חברי קבוצת התקשוב ולכל המרצים. אתם לא יודעים כמה אני מעריכה אותכם,. וכמה אני מודה לכם שנפגשנו. קודם כול ללחוץ על מקש ה-. ניהלתי את הבלוג שלי בכי.
יום שלישי, 15 בפברואר 2011. סיכום איך מסכמים תקופה כל כך אינטנסיבית? לחזור לאחור, אל ההתחלה ולסקור את התהליך שעברתי. עיינתי ברשומות שכתבתי ואני מרגישה סיפוק. נהגתי לחשוב שכן, אבל עכשיו אינני בטוחה בכך. ייתכן שהיה לי קל יותר לכתוב והפרסום היה פחות מעיק, אך לגופם של דברים, אני חושבת שהבעתי את עצמי כמעט ללא מסכות.
יום רביעי, 17 בפברואר 2010. אני עקבתי ועוקבת בעניין רב אחרי כל מה שאת עושה בבלוג שלך. את מעלה דברים רציניים ועמוקים לצד דברים אישיים, המגלים את הלומד הסקרן והיסודי שבך. הפוסטים שכתבת בנושא התקשוב והמחשוב בגני ילדים. מבליטים את הדילמות ובעיות הקשורות בשילובם של אלה בגני ילדים. ניכר שהנושא יקר לליבך ואת מחפשת דרכים נכונות להטמיעו בגלאים הרכים. הפוסטים שעוסקים בתקשוב במערכת החינוך. מצביעים על ידע ותובנות שרכשת בזמן הלימודים ועל כך שפיתחת עמדה מעניינית בנושאים אלה.
ילד שבאמת למד משהו, יכול להשתמש בו, והוא אמנם עושה כן. הדבר מתקשר בראשו עם המציאות, ולכן עולה בידיו ליצור קשרים נוספים בין הדבר שלמד ובין המציאות, לכשיתבקש הדבר. יום חמישי, 10 בפברואר 2011.
יום רביעי, 26 בינואר 2011. I did it my way. זהו, כאן הגיעו לסיומם לימודי התואר השני שלי בתקשוב ולמידה. זהו פוסט אחרון המסכם תקופת למידה ושינוי בחשיבה שעברתי במהלך השנה וחצי האחרונות. לתת מענה לשונות הקיימת בין התלמידים, לתת להם להתפתח וללמוד בדרך המתאימה להם וכך הלמידה תהיה.
רעיונות כמוהם כזרעי לוטוס; הם אינם הופכים לרדומים אלא כדי לפרוח טוב יותר. רעיונות כמוהם כזרעי לוטוס, הם אינם הופכים לרדומים אלא כדי לפרוח טוב יותר. פאטו דיום, סופרת סנגלית. יום ראשון, 26 בפברואר 2012. אחת המטלות הקשות במהלך הלימודים הייתה כתיבת רשומות בבלוג. כן יש לי מה להגיד! כן אני מעוניינת ליישם את מה שלמדתי! שילוב הדמיות ועצמי למידה בהוראה ושילוב סרטונים בהוראה.
רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול ללכת. מישהו לערוך איתו - תיכונים. יום ראשון, 28 ביוני 2015. יחידה זו מותאמת ללמידה בקבוצות הטרוגניות וכן ללמידה עצמית כשהמטרה היא. הגברת המודעות לסוגיית שמירת זכות יוצרים בפרסום תוכן ברשת. הערה - במידה ואינכם רואים את תוכן הדף חפשו סמליל של מגן, לחצו עליו במקש הימני של העכבר ואשרו את טעינת הסקריפטים. לכניסה ליחידה לחצו על התמונה.
יום ראשון, 23 בספטמבר 2012. יום שני, 23 בינואר 2012. חוות דעתי ומודות בבלוג שלי. הייתי קודם מתנסה בבניית בלוגים אבל הייתי מבולבלת ולא מכוונת. לדרך הנכונה , והתחלתי גם בבניית הבלוג הזה הייתי לא מכוונת עד שהתחילה איתי נעמי פורת. איך לסדר לבנות הבלוג בצורה נכונה . מסרתי לקוראים את דבריי וכל הכוונות שלי , וגם הרחבת הידע. שילוב הדמיות ומשחקים לימודיים מתוקשבים. ובמסגרת הקורס שלנו שילוב הדמות ומשחק לימודיים מתוקשבים היה לנו עבודת גמר שהיא פיתוח ונס.
חלקו הפורמלי של בלוג הלמידה שלי מגיע לסיומו. מעבר להתנסות שבעצם פתיחתו לא ידעתי אז איזה תוכן אצק בו. אקדים ואומר, שמצאתי מלכתחילה את הכלי הטכנולוגי הזה ידידותי ומשמעותי ללמידה, ולא בכדי גם בחרתי בו כנושא לחקר בעבודת הגמר שלי.
אנא מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם. תיקשורים - קופירייטינג, יחסי ציבור ומיתוג. קופירייטינג ויחסי ציבור עם התמחות באינטרנט. תיקשורים הוא משרד קופירייטינג,. יחסי ציבור ומיתוג המבוסס על קריאייטיב, מקצועיות והיכרות מצויינת עם האינטרנט ואמצעי התקשורת. השירותים העיקריים שלנו - רשימת מכולת. הקמת אתרים מאלף ועד תו.
מרכז תקשוב - פתח תקוה - חדשנות בתקשוב תשסז. השנה, ברוח תרבות ה-. בחרנו לחדש ולהתנסות בבניית הסביבה באתר חדש המושתת על קוד פתוח. בתי ספר רבים נענו לאתגר לפתוח חלון לאתר הבית ספרי באמצעות פעילות ממוקדת, אותה בחרו לפרסם. אנו מודים להם על כך ומזמינים אתכם לבקר בה, ללמוד ולהרחיב את השימוש ברעיונות ובפעילויות המתוקשבות. אסתי דורון, מנחה מחוזית.
תקשוב - זה חשוב! מן הנעשה בשדה המתוקשב והמקוון במחוז ירושלים. במחוז ירושלים השתתפו כל בתי הספר בתכנית התקשוב - לכל בית ספר פורטל בית ספרי ומרחבים כיתתים המאפשרים את המפגש בין המורה לכיתתו.
Is offering it for sale for an asking price of 299 USD! This page provided to the domain owner free. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo or domain owner and does not constitute or imply its association, endorsement or recommendation.