Date Range
Date Range
Date Range
2011 წელი ლანჩხუთი, ოცდამეერთე ჯგუფის მიერ შექმნილი მასალები. თეა აფხაძე ლანჩხუთის, შუხუთის საჯარო სკოლა ქიმია ლემილი. თამარ ხუხუნაიშვილი ლანჩხუთის, შუხუთის საჯარო სკოლა გერმანული ლემილი. ნაირა მიმინოშვილი ლანჩხუთის, სუფსის საჯარო სკოლა გეოგრაფია ლემილი. ნაზიბროლა ცინცაძე ლანჩხუთის, სუფსის საჯარო სკოლა რუსული ლემილი. გულისა გოგუა ლანჩხუთის, ქვემო აკეთის საჯარო სკოლა რუსული ლემილი. ნანა მათითაიშვილი ლანჩხუთის, ქვემო აკეთის საჯარო სკოლა დაწყებითი ლემილი. Написать об этом в блоге.
პარალელის გავლება უცხოურ და მშობლიურ კულტურებს შორის, ანალოგიების პოვნა საკუთარ და სხვათა სულიერ სამყაროებს შორის.
ტურიზმის განვითარება ბავშვები მოიპოვებენ ინპორმაციას გურიის ღირსშესანიშნავი ადგილების შესახებ. უცხოელ ბავშვებთან მეგობრობა და მათი შესაძლო სტუმრობა საქართველოში. მოსწავლეები მოიპოვებენ და მოამზადებენ მასალას, რომელსაც წარმოადგენენ ელექტრონული პრეზენტაციის საშუალებით ინგლისურ ენაზე.
Пятница, 20 декабря 2013 г. ჯუმათის მიქაელ და გაბრიელ მთავარანგელოზთა სახელობის მამათა მონასტერი. მოსწავლეები ეცნობიან ჯუმათის მთავარანგელოზის მამათა მონასტრის წარსულსა და დღევანდელობას. თუ სად არის გატანილი მონასტრიდან მოპარული ხატები, რომლებიც შეუფასებელია. პროექტზე მუშაობის დროს მოპოვებული და გამოყენებული ინფორმაციის საშუალებით , ქვეყნის სულიერი მატერიალური სიმდიდრის უფრო მეტად გაცნობა, სიყვარული და ეროვნული სიწმინდეების დაცვა.
Friday, December 20, 2013. ბავშვები მათგან მოისმენენ ძველ ხალხურ სიმღერებს, ჩაიწერენ ტექსტებს,შეისწავლიან მელოდიას.
გაკვეთილის გეგმა, შეფასების სქემა, ელექტრონული პრე. Wednesday, December 3, 2014. გავაკეთეთ პროექტების პრეზენტაცია ჯგუფის წევრების წინაშე . Monday, December 1, 2014. დღეს გავეცანით ფასილიტაციის ნიმუშებს ,ასევე დავხვეწე პორთფოლიო . პროექტს მივეცი დასრულებული სახე და გავამზადე ასატვირთად. Friday, November 28, 2014.
Friday, July 11, 2014. სხვადასხვა სახის ოთკუთხედების წარმოდგენა და მისი პრაქტიკული გამოყენების. ცარცი,დაფა,სახაზავი,ფანქარი,კომპიუტერი.
Friday, July 11, 2014. მოსწავლეებმა შეძლონ გეომეტრიული ფიგურების დაჯგუფება გარკვეული კლასიფიკაციით,. მათი დემონსტრირების ,გეომეტრიულ ობიექტთა კომპონენტების ამოცნობის,. ფიგურათა დაჯგუფების,მისი გაზომვისა და შედარების უნარების განვითარება. ინფორმაციის მოძიების, მათი ანალიზისა და დახარისხების,. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა,.