Date Range
Date Range
Date Range
Jueves, 15 de mayo de 2008. Gaurko egunean, arinagoko astean egin genuen power pointera bueltatu eta bertan, lehenbizi titulua jarri eta trantsizioa sartu dugu. Bai hitzei eta baita diapositibari ere nola jarri ikusi dugu. Ondoren borobil bat eta karratu bat egin eta trantsiziozko mugimendua jarri diegu. Hauek lagungarri izango zaizkigu lana eratzeko orduan. Teoriako klasean, azterketaren puntuetan sakondu eta akordio batera heldu gara. Viernes, 9 de mayo de 2008. Bideoan ikusi ahal izan dugun bezala, te.
Viernes, 23 de mayo de 2008. Gaurko klasea irakasleak utzi digu power point-ak amaitzeko, birusarekin zailtasunak izan genituelako, hala ere, azkenean konpondu zen arazoa! Egun honetako egunerokoa ahaztu zitzaidan egitea, orduan hemen azalduko dut egin genuena. Baina hori baino lehen hizkia aukeratu behar da eta gero animazioa jarri. Viernes, 9 de mayo de 2008.
Miércoles, 28 de mayo de 2008. Lunes, 19 de mayo de 2008. Terueleko herri batean, Ariñon hain zuen ere, hezkuntzan aritzeko metodo berri bat erabiltzen dute. Haiek, ez dute testulibururik erabiltzen, informazioa era digitalean aurkezten dute. Irakasleak berak, irakasgaia aurretik prestatu behar izango du eta horrek lan handia eskatuko luke. Bestalde, saio teorikoan, azterketari begira genituen zalantzak argitzen egon gara,eta era berean, zenbait puntu argitu egin ditugu.
Domingo, 18 de mayo de 2008. Aste honetan, Power Point programarekin jarraitu dugu. Gehiago sakondu dugu eta horretaz aparte, datorren asterako egin behar dugun material didaktikoari buruzko argibide batzuk eman dizkigu irakasleak. Oso baliagarri iruditzen zait burutu egin duguna. Izan ere, lanez eta aurkezpenez gainezka gaude eta guzti horietan Power Pointaren erabilera oso garrantzitsua da. Beraz, oso lagungarria suertatu zait klasean ikasitako guztia. Orain bakarrik falta zait praktikan jartzea.
Jueves, 15 de mayo de 2008. Gaur klase praktikoan animazioa nola sartu dezakegu power point-ean ikasi dugu. Modu horretan, gure unitate didaktikoa burutzeko metodologia erakargarriagoa eta dinamikoa erabiliko dugu. Ikusitako bideoa interesgarria iruditu zait etorkizunera begira eginda dagoel.
Martes, 20 de mayo de 2008. Bideoan honetan ikusi ahal izan dugu, metodologia tradizionala ikasleak aspertzen dituela baina, teknologia berrien munduan murgiltzea ez da bakarrik teknologia horiek ikasgelan sartzea. Honekin esan nahi dut, eskola batera nahiz eta ordenagailuak eta teknologia punta puntakoa eraman, metodologia aldatzen ez bada, ez du ezertarako balio izango. Nire ustez, garrantzitsuena ez da eskola batek teknologia berrienak izatea baizik eta, irakasteko erabiltzen duen metodologiak.
Gaurko saio honetan, power point-ekin jarraitu dugu. Aurrekoan bezala, ez dut ezer berririk ikasi. Gero lanetarako irizpide batzuk emon dizkigu irakasleak, eta horrek oso baliagarriak izan dira. Honetan, alfabetizazioaren arazoak eta keskak, nolabait esateko, azalzten dira. Aipatzen du, nola antzinean eskoletan umeak alfabetizatzen zutela, gizarteak hori eskatzen zuelako. Gaurko klase honetan Power piont bat zelan egiten den ikasi dugu. XXI mendeko eskola eta tekonologia.
CIAO A TUTTT MI CHIAMO SIMOHAMMED HHHHHHHHHHHHHHHHHH VI AMO. Mgarba talmot vv maroccccccccccccccccccccccc tanhma9 3lik.
Abonne-toi à mon blog! Brabi mes amis soyez cool et honnête w yezziw lem 5ouf. manich bech nakelkom wala bech n9oulelkom sa7bouni juste n7èb 3bèd 3la tbi3ethom. enfin c tt simplement le net.
On essaye, de tout essayer. Margot ;Pas photogénique du tout! Les noix de coco. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.
Kid Cudi - Welcome to the World.
Blog ni hanyalah sekadar luahan hati semata-mata,tempat untuk melepaskan perasaan, tempat mengadu dan tempat untuk merepek. Thursday, February 16, 2012. Kepala pulak tengah sakit, tah mcm mana tah aku terhentak kepala sendiri tadi. Ketuk kepala dengan gagang tipon kat opis ni. Nak marah, diri sendiri yang buat. Serius malas giler nak buat keje. Nak fikir pun malas ni. BAnyak bnda dalam kepala aku neh.