sandragranjeiro blogspot.com

Ensinando e aprendendo com as TICS

Ensinando e aprendendo com as TICS. Quinta-feira, 22 de abril de 2010. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR APRENDIZ. Sempre desejei conhecer e trabalhar com novas tecnologias. As vezes pensava em como elas aumentariam o interesse dos meus alunos e os aguçariam o desejo de novas descobertas, melhorando, assim, os resultados deles próprios. Porém, durante muito tempo faltou-me oportunidade para pôr em prática tais ideias. Agora, a exemplo do computador, estou aprendendo a lid.

OVERVIEW

This web page sandragranjeiro.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain sandragranjeiro.blogspot.com and found fourteen websites referring to sandragranjeiro.blogspot.com.
Pages Crawled
2
Links to this site
14

SANDRAGRANJEIRO.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page sandragranjeiro.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for sandragranjeiro.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for sandragranjeiro.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for sandragranjeiro.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

ENSINANDO E APRENDENDO COM AS TICS

Quinta-feira, 19 de agosto de 2010. ATIVIDADE 04 - UNIDADE II. Dentro do mesmo contexto, exibimos um vídeo do youtube sobre o Japão para determinação de um paralelo entre a escola entre ambos os países. Os alunos ficaram supresos com a grande diferença existente entre as escolas. No final da aula tivemos como encerramento um debate para exposição de alguns fatos e experiências. Quinta-feira, 13 de maio de 2010.

ENSINANDO E APRENDENDO COM AS TICs

Quinta-feira, 22 de abril de 2010. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. Acredito que ser professor e aprendiz é algo natural na vida dos que escolheram a educação como profissão, ou melhor, sacerdócio, pois durante todo o decorrer da vida profissional estaremos compromissados em ensinar e aprender com as nossas experiências pessoais e as dos nossos alunos.

ensinando e aprendendo com as TICs

QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. Quinta-feira, 22 de abril de 2010. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. COMO SOU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. Toda a pessoa tem a capacidade de aprender desde os primeiros minutos de vida. Portanto não podemos deixar de la.

WHAT DOES SANDRAGRANJEIRO.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sandragranjeiro.blogspot.com Mobile Screenshot of sandragranjeiro.blogspot.com Tablet Screenshot of sandragranjeiro.blogspot.com

SANDRAGRANJEIRO.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on sandragranjeiro.blogspot.com took six hundred and forty-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider sandragranjeiro.blogspot.com not secure.
Load time
0.641 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.192.1

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Ensinando e aprendendo com as TICS

DESCRIPTION

Ensinando e aprendendo com as TICS. Quinta-feira, 22 de abril de 2010. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR APRENDIZ. Sempre desejei conhecer e trabalhar com novas tecnologias. As vezes pensava em como elas aumentariam o interesse dos meus alunos e os aguçariam o desejo de novas descobertas, melhorando, assim, os resultados deles próprios. Porém, durante muito tempo faltou-me oportunidade para pôr em prática tais ideias. Agora, a exemplo do computador, estou aprendendo a lid.

CONTENT

This web page sandragranjeiro.blogspot.com states the following, "Ensinando e aprendendo com as TICS." We saw that the webpage said " Quinta-feira, 22 de abril de 2010." It also said " QUEM SOU EU COMO PROFESSOR E APRENDIZ. QUEM SOU EU COMO PROFESSOR APRENDIZ. Sempre desejei conhecer e trabalhar com novas tecnologias. As vezes pensava em como elas aumentariam o interesse dos meus alunos e os aguçariam o desejo de novas descobertas, melhorando, assim, os resultados deles próprios. Porém, durante muito tempo faltou-me oportunidade para pôr em prática tais ideias. Agora, a exemplo do computador, estou aprendendo a lid."

SEEK SIMILAR DOMAINS

scoalaspecialacaransebesinsecolulXXI - home

Create interactive lessons using any digital content including wikis with our free sister product TES Teach. Get it on the web. 1 Coordonatoare Proiect Judetean Copiii, Colindele si Biserica. 2Coordonatoare Proiect International eTwinning Diferiti, dar egali. Elevii invata in Laboratorul AEL. Partenera in Programul Educaţional şi Concursul Naţional ŞCOLI PENTRU UN VIITOR VERDE. Director Profesor Psohopedagog Răileanu Eva. S-au imlicat în organizarea şi realizarea următoarelor serbări.

THERES A LOT TO LEARN A LOT TO LOVE ABOUT LIFE

At 4 months Piper started eating rice cereal and she has now transitioned to baby food. Mostly 6 months, but she can still wear some 3 month bottoms.

Sweet Potato Duck

Wednesday, October 12, 2016. Simon was already thoroughly enjoying the airplane ride when the beverage service came by making it even better! Both boys squealed with joy when the plane lifted off, and were complimented on their behavior by several fellow passengers. Meeting the newest member of our family. Grammy now has four grandchildren. They both asked to hold Baby Eliza often, and they enjoyed doting on little Nolan.

The Hervey Story

The tech measured the fluid and then looked at the blood flow to the cord. Yes, those are his legs and feet over his head! George wanted in on the picture! 27 weeks. headed to a baby shower for a friend. So I am way overdue for an update so here goes. Here are pictures from 24 weeks.

The Look of Kells Glimpses from the town of the Book of Kells

Glimpses from the town of the Book of Kells. How Monks, Bees, Kells and Farming Saved Europe. Making hay in kells all weekend. What Everybody Ought to Know About the Inimitable J F Fuller.