rusiko-qochoradze blogspot.com

რუსიკო ქოჩორაძე პროექტი

Thursday, March 25, 2010. მოსწავლეები ეცნობიან მშობლიური ქალაქის სხვადასხვა უბნებს,ამ უბნების ბინადართ, შეისწავლიან მათ პრობლემებს. პროექტი აქტუალურია თბილისის ისტორიული და მრავალ ეთნიკური უბნების შესწავლის თვალსაზრისით. მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევისა და ინტერვიუს ჩაწერის უნარ-ჩვევა. შეფასების საგანი და პროცედურები. პროექტის მონაწილენი შეფასდებიან ინფორმაციის მოძიების, ორგანიზების,ისტ-ის გამოყენებისა და ჯგუფებში მუშაობის მიხედვით. სასწავლო რესურსი და ტექნიკური მასალები. სასწავლო პროექტის მსვლელობა -.

OVERVIEW

This web page rusiko-qochoradze.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored one page inside the domain rusiko-qochoradze.blogspot.com and found two websites referring to rusiko-qochoradze.blogspot.com.
Pages Crawled
1
Links to this site
2

RUSIKO-QOCHORADZE.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page rusiko-qochoradze.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for rusiko-qochoradze.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for rusiko-qochoradze.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for rusiko-qochoradze.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

2010 წელი, I ჯგუფი

Wednesday, March 31, 2010. ისტ ტრენინგი 163-ე საჯარო სკოლაში.

WHAT DOES RUSIKO-QOCHORADZE.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of rusiko-qochoradze.blogspot.com Mobile Screenshot of rusiko-qochoradze.blogspot.com Tablet Screenshot of rusiko-qochoradze.blogspot.com

RUSIKO-QOCHORADZE.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on rusiko-qochoradze.blogspot.com took three hundred and seventy-five milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider rusiko-qochoradze.blogspot.com not secure.
Load time
0.375 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.65

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

რუსიკო ქოჩორაძე პროექტი

DESCRIPTION

Thursday, March 25, 2010. მოსწავლეები ეცნობიან მშობლიური ქალაქის სხვადასხვა უბნებს,ამ უბნების ბინადართ, შეისწავლიან მათ პრობლემებს. პროექტი აქტუალურია თბილისის ისტორიული და მრავალ ეთნიკური უბნების შესწავლის თვალსაზრისით. მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევისა და ინტერვიუს ჩაწერის უნარ-ჩვევა. შეფასების საგანი და პროცედურები. პროექტის მონაწილენი შეფასდებიან ინფორმაციის მოძიების, ორგანიზების,ისტ-ის გამოყენებისა და ჯგუფებში მუშაობის მიხედვით. სასწავლო რესურსი და ტექნიკური მასალები. სასწავლო პროექტის მსვლელობა -.

CONTENT

This web page rusiko-qochoradze.blogspot.com states the following, "Thursday, March 25, 2010." We saw that the webpage said " მოსწავლეები ეცნობიან მშობლიური ქალაქის სხვადასხვა უბნებს,ამ უბნების ბინადართ, შეისწავლიან მათ პრობლემებს." It also said " პროექტი აქტუალურია თბილისის ისტორიული და მრავალ ეთნიკური უბნების შესწავლის თვალსაზრისით. მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევისა და ინტერვიუს ჩაწერის უნარ-ჩვევა. პროექტის მონაწილენი შეფასდებიან ინფორმაციის მოძიების, ორგანიზების,ისტ-ის გამოყენებისა და ჯგუფებში მუშაობის მიხედვით. სასწავლო რესურსი და ტექნიკური მასალები."

SEEK SIMILAR DOMAINS

خدا هميشه يارتان

كاش قلبم درد پنهاني نداشت. چهره ام هرگز پريشاني نداشت. كاش برگ آخر تقويم عشق. خبر از يك روز باراني نداشت.

შორენა ქლიბაძე

Tuesday, November 10, 2009. ცემები თითოეული რეგიონის ფართობისა და მოსახლე. ონია უდიდესი ფართობის მქონე? ე სვეტოვანი და წრიული დიაგრამები რეგიონებში საჯარო. არგუმენტაციის , სხვისი მოსმენის, დასკვნი. კონკრეტული კვლევის, ანალიზისა და.

проектпирамиды вокруг нас

Tuesday, July 13, 2010. Почти пять тысячелетий тому назад египетский фараон и его гениальный зодчий решили воздвигнуть сооружение, какого еще не видывал свет-колоссальную гору из камня, постороенную по строгому математическому расчету, такую прочную, чтобы прстояла до скончания веков. 61656; Познакомить учащихся с понятием пирамиды, ее элементами, видами пирамид. Рабочие группы и вопросы для исследования. 1 Изучить пирамиду как геометрическое тело. 3 Сформулировать вывод о .