Date Range
Date Range
Date Range
Welkom op de weblog van projectgroep CV202d. Wij zijn studenten aan het instituut voor Media en Informatie Management. Wij zitten in het tweede leerjaar van het profiel Reclame, Marketing en Communicatie. Deze weblog gaat over trends op het gebied van speelgoed. De doelgroep waarop wij ons richten zijn de basisschool kinderen tussen de zes en de twaalf jaar. Dit is het definitieve onderzoeksverslag van CV202D.
Wednesday, June 20, 2007. Friday, June 1, 2007. Deze informatie heeft betrekking tot hen die het symposium trends gaan bezoeken. Na dit bericht volgen de vele artikelen die wij hebben geplaatst op onze weblog. Trends in de wereld, seminar. 8226; eten en drinken. Het symposium vindt plaats op 18 and 19 juni 2006. Op maandag 18 juni staat alles i.
Niet alleen de vergrijzing in de samenleving is niet te stoppen. De technologie staat ook niet stil, waardoor het voor sommige senioren moeilijk is om daarmee te integreren. Wat steeds terug komt uit de kwalitatieve onderzoeken is dat ouderen hun ontspanning steeds verder weg zoeken. Dit gaat samen met het gegeven dat kinderen het huis uit gaan en niet meer .
Different views on Advertising, Marketing and Communications. Product placement or just simulation of real life? Sjoerd Z. What kind of products are using product placement? Is product placement going to far? There are many people who are saying that the advertisers.
Het komt namelijk voort uit oudere media. Dit is tot nu toe bij elk nieuw geïntroduceerd medium het geval geweest. De film kwam voort uit fotografie en de eerste televisiebeelden waren plaatjes die bij radio-uitzendingen pasten. Kan de technologie hen nog verwerken in nieuwe media? Het verschil tussen de mensen die net wel en net niet in de digitale cultuur zijn opgegroeid is hierin zichtbaar.