refnot1 blogspot.com

Refleksjonsnotat 1

AVIK 6300 Nettstøttet læring, publisert av Thomas Warnemünde. Lørdag 24. november 2007. Da er vi i gang igjen med studiet og med refleksjonen. Studentgruppen på HIAK har blitt større noe som jeg synes er veldig bra det begynte å bli litt kjedelig med de få som satt igjen på slutten av det forrige semesteret. Denne modulen handler om nettstøttet læring og jeg synes navnet passer ganske godt. Vi har bare hatt to fysiske samlinger. Resten har foregått i den virtuelle verden. FRA ITL TIL WWW. I fh t.

OVERVIEW

This web page refnot1.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored eight pages inside the domain refnot1.blogspot.com and found forty-six websites referring to refnot1.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
8
Links to this site
46
Social Links
1

REFNOT1.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page refnot1.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for refnot1.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for refnot1.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for refnot1.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Refleksjonsnotat 2

AVIK 6300 Nettstøttet læring, publisert av Thomas Warnemünde. I dette refleksjonsnotat skal jeg prøve å vurdere det individuelle arbeidet mitt og den kritiske drøftingen til gruppen. Jeg skal også gjøre rede for de endringene som jeg gjorde i min individuelle oppgave. For å begynne med vil jeg fortsette der jeg avsluttet mitt første refleksjonsnotat. Her kan det også leses mer om mine erfaringer med enkelte verktøy.

Individuell oppgave 6300

VIKTIGE ASPEKTER RUNDT MIN INDIVIDUELLE OPPGAVEI - INNHOLD. Flere askpekter rundt oppgaven min. Målene i fagplanen AVIK 6300. Analysere og vurdere nettbaserte publiseringsver. Utvikle og vedlikeholde nettbaserte læringsressu. Differensiere og organisere læringsprosesser med. Begrunne valg av teknologiske og pedagogiske løs. ULIKE ASPEKTER RUNDT MIN INDIVIDUELLE OPPGAVE.

Thomas AVIK-blog

Praktiske bruken av data men på formaliteter.

Refleksjonsnotat 3

Mappepresentasjon ve hjelp av Pageflakes. Mens mitt fokus i mine tidlige refleksjoner. Lå mest på prosessen i forbindelse med oppgavejobbingen legger jeg i dette refleksjonsnotatet stor vekt på måloppnåelsen. Sentrale aspekter jeg har valgt å reflektere over i denne forbindelsen er målene i fagplanen. Og mine valg av verktøy. Og FRA ITL TIL WWW.

WHAT DOES REFNOT1.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of refnot1.blogspot.com Mobile Screenshot of refnot1.blogspot.com Tablet Screenshot of refnot1.blogspot.com

REFNOT1.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on refnot1.blogspot.com took five hundred and thirty-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider refnot1.blogspot.com not secure.
Load time
0.531 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
173.194.46.108

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Refleksjonsnotat 1

DESCRIPTION

AVIK 6300 Nettstøttet læring, publisert av Thomas Warnemünde. Lørdag 24. november 2007. Da er vi i gang igjen med studiet og med refleksjonen. Studentgruppen på HIAK har blitt større noe som jeg synes er veldig bra det begynte å bli litt kjedelig med de få som satt igjen på slutten av det forrige semesteret. Denne modulen handler om nettstøttet læring og jeg synes navnet passer ganske godt. Vi har bare hatt to fysiske samlinger. Resten har foregått i den virtuelle verden. FRA ITL TIL WWW. I fh t.

CONTENT

This web page refnot1.blogspot.com states the following, "AVIK 6300 Nettstøttet læring, publisert av Thomas Warnemünde." We saw that the webpage said " Da er vi i gang igjen med studiet og med refleksjonen." It also said " Studentgruppen på HIAK har blitt større noe som jeg synes er veldig bra det begynte å bli litt kjedelig med de få som satt igjen på slutten av det forrige semesteret. Denne modulen handler om nettstøttet læring og jeg synes navnet passer ganske godt. Vi har bare hatt to fysiske samlinger. Resten har foregått i den virtuelle verden."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Refleksjonsnotat 3

Mappepresentasjon ve hjelp av Pageflakes. Mens mitt fokus i mine tidlige refleksjoner. Lå mest på prosessen i forbindelse med oppgavejobbingen legger jeg i dette refleksjonsnotatet stor vekt på måloppnåelsen. Sentrale aspekter jeg har valgt å reflektere over i denne forbindelsen er målene i fagplanen. Og mine valg av verktøy. Og FRA ITL TIL WWW.

RRA Produção de Eventos

Cursos, palestras, aulas e coaching vocal. Quarta-feira, 22 de maio de 2013. Quantos de nós já fomos abordados ao telefone por alguém que não entendemos o que diz? A fala é sem tônus, sem volume. Sr Roberto, aqui quem fala é xxxxxx do Xxxxxx. Claro que não consegui retornar a ligação.

Software - Dispozitivele Viitorului

Software - Dispozitivele Viitorului, software, dispozitivele, viitorului, soft, dispozitive, viitor. Vineri, 10 decembrie 2010. In zilele de azi cand toata lumea isi doreste un smartphone, companiile mari lanseaza fel de fel de dispozitive. Care sa preia conducerea in vanzari. Intrarea in jocul lansarilor de dispozitive. Ului de astazi este c.

REFLECTIVITY - THE ABILITY AND QUALITY TO REFLECT

Tuesday, January 10, 2012. Saturday, January 7, 2012. Ride through the prosperous year of the Dragon - Reflection 9. Ride through the prosperous year of the Dragon - Reflection 9. Thursday, December 29, 2011. Gong Xi Gong Xi, Reflectivity would be at Orchard Central B2 once again from 30 Dec 2011 - 2 Jan 2012. Come join us in our brand new designs accessories. Do not miss it ladi.

Private Journal.

Upgrade to paid account! .