Date Range
Date Range
Date Range
Суббота, 28 ноября 2009 г. 1მოსწავლემ შეისწავლოს ინგლისისა და დიდი ბრიტანეტის ისტორია. 2მოიძიოს კომპიუტერის მეშვეობით დამატებითი ინფორმაცია. ფაქტებისა და არგუმენტაციის უნარი, კომუნიკაციისა და მსჯელობის უნარი. კლასს გავაცანი დიდი ბრიტანეთის ისტორია, ინგლისის, შოტლანდიისა და ირლანდიის.
მიყვარს შრომაც და დასვენებაც,არ მიყვარს სიზარმაცე. Суббота, 28 ноября 2009 г. ინთელექტუალური შეჯიბრება ჯგუფებს შირის ისტორიასა და გეოგრაფიაში . კითხვარები აღებულია მთელი წლის პროგრსმიდან. პროექტისთვის მოსწავლეთა შერჩევა მოხდა საგნებისადმი გამორჩეული სიყვარულით და ინტერესით.
ხათუნა დავითაძე ქართული ენისა და ლიტერატურის მაწავლებელი. Вторник, 4 ноября 2014 г. Пятница, 5 ноября 2010 г. მოეწყო კონკურსი ნორჩ დეკლამატორთა შორის აკაკის პოეზიაზე, გამოვლინდა გამარჯვებულები.
Воскресенье, 29 ноября 2009 г. Суббота, 28 ноября 2009 г. მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას მსოფლიოს გარემოს დაცვის ორგანიზაციებზე. გაერკვევიან თუ რატომ გახდა ჩვენს დროში გარემოს დაცვა ესეოდენ მნიშვნელოვანი? რა კეთდება საქართველოში ამ კუთხით და საკმარისია თუ არა განათლებისა და ინფორმაციის დონე. რა უნდა გააკეთოს მთელმა საზოგადოებამ გარემოს დასაცავად. პროექტის დასრულებისას მოსწავლეები ირჩევენ მონაცემების წარმოდგენის ფორმებსა და საშუალებ.
ბათუმი, აჭარა, Georgia. ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი; el. ალაჰმა იცის, ბუდამაც და ქრისტემაც უწყის,. რომ უფლის ერთი ამოსუნთქვა სრულქმნის ტოლია,. მაგრამ სამყაროს, მტვერთა გროვას, რიცხვითს და ურიცხვს. ჩასუნთქვის შიში აკანკალებს ასე მგონია. Суббота, 28 ноября 2009 г.
Суббота, 21 ноября 2009 г. პროექტის მიზანია ცოდნის შეძენა თეატრალური ხელოვნების. თოჯინების გაკეთება,დეკორაციების შექმნა,მინი სპექტაკლის. ეს პროექტი მიზნად ისახავს მოსწავლეთა შემოქმედებითობის,. 8211;მოსწავლეები ეცნობიან თოჯინების თეატრის წარმოშობის. 8211;სწავლობენ და აანალიზებენ ტექსტს.
Subscribe to my blog! This blog has no articles.
Mα viε εst un rêvε quε jε cønstruit dε jøurs εn jøurs . A TOUT DE SUIITE! .
Les 6 1 Le jour de ma fete je ne me suis.
JE cHaNgE tOuT eN nOUs 2 xD.
ici tu va pouvoir en savoir plus sur moi et sur mes amies. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.