Date Range
Date Range
Date Range
Z u b i r . j a m a l. The title says it all. Monday, October 12, 2009. Well, at first I thought of maintaining two blog but due to time constrains, would better maintain 1 and focus only 1 blog alone. You may still visit here but it will redirect you to my new website. Thanks again for your visit. Wednesday, October 7, 2009.
Isnin, Disember 16, 2013. P1 terkantoi lagi menipu! Tengah lepak-lepak lepas solat maghrib tadi tetiba Tab aku ada bunyi mesej masuk. email yang aku tunggu-tunggu sangat! Email dari P1 Penipu no 1. Email ni kononnya reply dari laporan ke SKMM yang aku buat lah. aku punyalah hangin satu badan aku pun balas balik secara keras! Cer tengok apa yang diorang hantar kat aku. Aku tak tau la sapa yang akan call aku balik.
Rabu, 30 Juli 2014. Saya Adalah Seorang Anak Yang Lahir Pada Tanggal 08 Februari 2014. Saya Sangat Hobby Sekali Dengan Blogger.
Wednesday, February 18, 2009. First Oil Explored in Pangkalan Brandan Indonesia. Dawn of the 20th Century. By the turn of the century, oil had been discovered in north Sumatra, South Sumatra, Central and Eastern Java and East Kalimantan, and refineries had been established in each area. There were, at that time, 18 companies exploring for, or producing, oil in Indonesia. In the first years of the century, two of thes. Saturday, May 24, 2008.
Keunikan Arsitektur Rumah-rumah di Kawasan Laweyan. Mdash; Leave a comment. Gaya Indische jadi ikon bangunan Kampoeng Batik Laweyan. Kawasan Laweyan selama ini dikenal sebagai kawasan yang unik. Apa yang menjadi ciri khas kawasan Laweyan? Selain sebagai salah satu sentra industri barik, kawasan Laweyan juga terdapat rumah-rumah besar berarsitektur indah dengan tembok tinggi yang mengelilinginya. Karena para juragan batik itu sudah mampu berdagang ke luar negeri terutama ke.
MEMBANGUN PERUSAHAAN YANG BER-ETIKA BISNIS UNTUK KESEJAHTERAAN BERSAMA. MENJADI PERUSAHAAN YANG MAJU DAN BERKEMBANG. MENJADI PERUSAHAAN YANG IKUT BERPERAN DALAM PEMBANGUNAN NASIONAL INDONESIA. MENJADI PARTNER YANG BAIK DALAM MENDUKUNG CUSTOMER.