psuturk blogspot.com

ატმოსფეროს ეკოლოგია

Tuesday, November 19, 2013. სწავლების საფეხური და კლასი. ბუნებრივი და ანთროპოგენური ხასიათის გლობალური პრობლემების გაცნობა; ატომსფეროს ათვისებისა და დაცვის პრობლემის გააზრება; გლობალური პრობლემების მოგვარების გზების დასახვა. მოსწავლეს ესმის რას ნიშნავს ეკოლოგიური პრობლემა, მისი გლობალური ხასიათი;. მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფებში აანალიზებენ მოცემულ სქემებს, გამოაქვთ დასკვნები. ესგთი განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები. ეტაპი კითხვა პასუხი, 5 წთ. რა მნიშვნელობა აქვს ატმოსფეროს? ეტაპი 8211.

OVERVIEW

This web page psuturk.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored two pages inside the domain psuturk.blogspot.com and found three websites referring to psuturk.blogspot.com. We were able to observe one social web platforms linked to this website.
Pages Crawled
2
Links to this site
3
Social Links
1

PSUTURK.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page psuturk.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for psuturk.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for psuturk.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for psuturk.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

პროექტიგორი ჩემი ქალაქია

Wednesday, November 13, 2013.

WHAT DOES PSUTURK.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of psuturk.blogspot.com Mobile Screenshot of psuturk.blogspot.com Tablet Screenshot of psuturk.blogspot.com

PSUTURK.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on psuturk.blogspot.com took two hundred and fifty milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider psuturk.blogspot.com not secure.
Load time
0.25 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.65

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

ატმოსფეროს ეკოლოგია

DESCRIPTION

Tuesday, November 19, 2013. სწავლების საფეხური და კლასი. ბუნებრივი და ანთროპოგენური ხასიათის გლობალური პრობლემების გაცნობა; ატომსფეროს ათვისებისა და დაცვის პრობლემის გააზრება; გლობალური პრობლემების მოგვარების გზების დასახვა. მოსწავლეს ესმის რას ნიშნავს ეკოლოგიური პრობლემა, მისი გლობალური ხასიათი;. მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფებში აანალიზებენ მოცემულ სქემებს, გამოაქვთ დასკვნები. ესგთი განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები. ეტაპი კითხვა პასუხი, 5 წთ. რა მნიშვნელობა აქვს ატმოსფეროს? ეტაპი 8211.

CONTENT

This web page psuturk.blogspot.com states the following, "Tuesday, November 19, 2013." We saw that the webpage said " ბუნებრივი და ანთროპოგენური ხასიათის გლობალური პრობლემების გაცნობა; ატომსფეროს ათვისებისა და დაცვის პრობლემის გააზრება; გლობალური პრობლემების მოგვარების გზების დასახვა." It also said " მოსწავლეს ესმის რას ნიშნავს ეკოლოგიური პრობლემა, მისი გლობალური ხასიათი;. მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფებში აანალიზებენ მოცემულ სქემებს, გამოაქვთ დასკვნები. ესგთი განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები. ეტაპი კითხვა პასუხი, 5 წთ. რა მნიშვნელობა აქვს ატმოსფეროს? ეტაპი 8211."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Blog de rastaboulette02 - ViVë Lä Phötö !! - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

პოლიფონიური მუსიკა.ორღანი ი.ს ბახის საორღანო მუსიკა

Thursday, 20 March 2014. ბახის შემოქმედების გაცნობა,კერძოდ საორღანო მუსიკის გაცნობა-მოსმენა. დიაგრამა რა აქვთ საერთო და განსხვავება საორკესტრო და საორღანო მუსიკას10წთ. არ შეუძლია შესწავლილი ინსტრუმენტების გამოცნობა.

გაკვეთილის გეგმა

Friday, November 22, 2013. სტატისტიკური მონაცემების სხვადასხვა ხერხით წარმოდგენის ათვისება. შესაბამისი სახით მოცემული მონაცემების ანალიზის უნარის განვითარება. სტატისტიკური მონაცემების ელექტრონული ფორმატში წარმოდგენა. მოსწავლეები ისწავლიან კრიტიკულ აზროვნებას, განუვითარდებათ თავისულად გადმოცემისა და საკუთარი პოზიციის დაცვის უნარ- ჩვევები.

გაკვეთილის გეგმაჯემალ ქარჩხაძის იგი

Thursday, March 20, 2014. საშუალო საფეხური XII კლასი, 24 მოსწავლე. ტექსტში სხვადასხვა მხარვრული საშუალებების ამოცნობაკვლევისა და დაკვირვების უნარის გამომუშავება. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა პერსონაჟის ფასეულობებსა დაშეხედულებებზე, რომელთაც ისინი ავლენენ ტექსტში განვითარებულ კონფლიქტთან მიმართებაში.