professora-z blogspot.com

Blog da Zelia

Terça-feira, 3 de dezembro de 2013. Compartilhar com o Pinterest. Compartilhar com o Pinterest. Compartilhar com o Pinterest. Quarta-feira, 25 de setembro de 2013. Compartilhar com o Pinterest. Sexta-feira, 15 de junho de 2012. Compartilhar com o Pinterest. Quinta-feira, 14 de junho de 2012. CURSO PITEC 40 H. FORMADORA ELISÃNGELA LOPES DE LIMA. NOME ZÉLIA VIEIRA DE CASTRO. AVALIAÇÃO DO CURSO ELABORAÇÃO DE PROJETOS. Veio permitir tornar as aulas ministradas mais significativas, dinâmicas e ao mesmo tem.

OVERVIEW

This web page professora-z.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored fourteen pages inside the domain professora-z.blogspot.com and found two websites referring to professora-z.blogspot.com.
Pages Crawled
14
Links to this site
2

PROFESSORA-Z.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page professora-z.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for professora-z.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for professora-z.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for professora-z.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES PROFESSORA-Z.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of professora-z.blogspot.com Mobile Screenshot of professora-z.blogspot.com Tablet Screenshot of professora-z.blogspot.com

PROFESSORA-Z.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on professora-z.blogspot.com took six hundred and fifty-six milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider professora-z.blogspot.com not secure.
Load time
0.656 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
172.217.6.225

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Blog da Zelia

DESCRIPTION

Terça-feira, 3 de dezembro de 2013. Compartilhar com o Pinterest. Compartilhar com o Pinterest. Compartilhar com o Pinterest. Quarta-feira, 25 de setembro de 2013. Compartilhar com o Pinterest. Sexta-feira, 15 de junho de 2012. Compartilhar com o Pinterest. Quinta-feira, 14 de junho de 2012. CURSO PITEC 40 H. FORMADORA ELISÃNGELA LOPES DE LIMA. NOME ZÉLIA VIEIRA DE CASTRO. AVALIAÇÃO DO CURSO ELABORAÇÃO DE PROJETOS. Veio permitir tornar as aulas ministradas mais significativas, dinâmicas e ao mesmo tem.

CONTENT

This web page professora-z.blogspot.com states the following, "Terça-feira, 3 de dezembro de 2013." We saw that the webpage said " Quarta-feira, 25 de setembro de 2013." It also said " Sexta-feira, 15 de junho de 2012. Quinta-feira, 14 de junho de 2012. FORMADORA ELISÃNGELA LOPES DE LIMA. NOME ZÉLIA VIEIRA DE CASTRO. AVALIAÇÃO DO CURSO ELABORAÇÃO DE PROJETOS. Veio permitir tornar as aulas ministradas mais significativas, dinâmicas e ao mesmo tem."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Blog da Valdisa

Segunda-feira, 1 de agosto de 2011. O curso Introdução à Educação Digital ampliou minha aprendizagem sobre mídia e tecnologias, principalmente sobre o Linux Educacional. Conheci as possibilidades de aproveitá-lo no cotidiano, nos diversos aspectos da vida, da sociedade e na prática pedagógica. Relacionados a utilização das tecnologias de informação.

Berço Encantado

Segunda-feira, 28 de maio de 2012. Que fizemos em uma das aulas do Curso do Pitec. Terça-feira, 29 de novembro de 2011. Conforme diz José Armando essa experiencia de aprender e ensinar é prazerosa e não nos damos conta que estamos aprendendo ou ensinando. Slides da aula na creche. PLANILHA DA PESQUISA NA CRECHE.

Back to Holland

Monday, June 30, 2008. For pictures of our reunion, again. Wednesday, June 11, 2008. Thursday, May 29, 2008.

Books Gossip

Talking books and gossiping in Sydney since 2004. Sunday, 20 January 2013. In The Sanctuary of Outcasts. In The Sanctuary of Outcasts. Caution this blog may contain spoilers. It may also contain gossip. The views contained herein are those of fabulous yet everyday women who record the way they have experienced each book. We are reading this book next.