Date Range
Date Range
Date Range
Blog da biblioteca do CEIP Vales Villamarín. Ir á páxina web do colexio. Martes, 30 de junio de 2015. Como contar ben un conto. Nas Xornadas de convivencia do Voluntariado de lectura os representantes dos colaboradores tiveron a oportunidade de aprender. Lunes, 29 de junio de 2015. Jueves, 25 de junio de 2015.
Sábado, 2 de mayo de 2015. Un ano máis, e grazas ao Concello de Betanzos, o noso alumnado puido gozar dos contos que Raquel Queizás trae na súa maletra. Foi unha actividade divertida e interesante para conmemorar o día do Libro de 2015. Grazas ao Servizo de Normalización do Concello de Betanzos. Miércoles, 30 de abril de 2014. Viernes, 25 de abril de 2014.
Lecturas coas que nenas e nenos agasallan aos seus amigos na biblioteca do CEIP Vales Villamarin durante algúns recreos. Jueves, 18 de junio de 2015. 2º A O segredo de Flora. Martes, 16 de junio de 2015. 3º E O lapis de Rosalía.
Aquí atoparedes documentos que poden servir de guía para a busca, o tratamento e a elaboración de información. Aprendendo a usar as imaxes de internet. Como buscar información nos libros. Nos libros atopamos información moi valiosa. Nesta sinxela presentación podedes ver como se pode buscar. More presentations from biblioteca vales villamarin.
Nenas e nenos do CEIP Vales Villamarín comentan as súas lecturas favoritas. Tamén podes atopar guías de lectura elaboradas pola biblioteca e enlaces a sitios interesantes que tratan de libros. Domingo, 8 de noviembre de 2015. A evolución de Calpurnia Tate. O libro conta a historia dunha nena de fai anos que vive nunha casa co seu avó, a súa nai, o seu pai e os seus irmáns. Non tén debuxos pero a presentación do libro é moi boa e a letra é cómoda para ler.
Une touche de couleur dans une vie déjà rose.
Si on pouvais vivre sans amour peut etre.
AbandOnne et tu recevras disait Freud.
Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.
Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.