Date Range
Date Range
Date Range
Saturday, August 16, 2014. I have had this radio for about three months now. I have not found out how to program any of the memory channels. If anyone learned the secret please post a comment here. Saturday, August 16, 2014. Monday, August 11, 2014. 11 August Beacons of hope. Monday, August 11, 2014. Saturday, July 19, 2014. Saturday, July 19, 2014. Thursday, July 17, 2014. Thank you very much, Konstantinos . Now, all I have to do to find the yahoo gro.
Activity wise we plan to have the usual.
Mijn TV debut op de Publieke omroep. Helaas was toen het budget al te beperkt om mij vaker te vragen. Geplaatst door Tjeerd, PA3GNZ. Monday, 5 December 2016. Sinds 1974 staat er op de Maasvlakte een vuurtoren.
Activities and experiments of Jan, PA9QV. A collection of thoughts, and my notes about experiments and ideas, technical or otherwise, connected to Amateur Radio, Satellite working and monitoring and other electronics. Wednesday, August 31, 2016. Main Radio Blogging Activity Moving . Posted by Jan, OZ9QV. Saturday, September 26, 2015.
Due to activities on PI9CAM, the restoration of the famous Radio Telescope at Dwingeloo, I started to become more and more interested in Radio Astronomy. Can be found on the articles page.
Welcome to PA0SIM s home page. Ordinary and Extraordinary Mode Propagation route. Some examples of what can be found on this route.
Ma soeur, ma vie, mon TOUT. Subscribe to my blog! This blog has no articles.
Blog del curso de Proyectos Arquitectónicos 1 de la Escuela de Arquitectura de la Universidad de Alcalá. Miércoles, 15 de octubre de 2008. Exposición ETSAGUAH Encuentro entre Escuelas ETSAM. Se convoca el próximo lunes día 20 de Octubre a todos los alumnos con maquetas y cuadernos seleccionados a las 15,00h en el despacho del departamento de Proyectos Arquitectónicos para el montaje de la exposición. Alloza Pérez, María Rosa.
Lunes, 29 de junio de 2009. Consejos para su estudio teórico-práctico. Recopilad toda la documentación posible de los proyectos. Redibujad sobre croquis a mano alzada, analizando escalas, espacios, funciones, programas, midiendo, tomando anotaciones, realizando volumetrías básicas. Preguntarse continuamente el porqué de las soluciones propuestas, intentando encontrar respuestas.