Date Range
Date Range
Date Range
Sveriges bästa pralinkampanj 2009 nu korad. Då har vi äntligen kommit fram till det bidrag som vi i juryn tycker är det allra bästa. Bidraget är kreativt och personen som har gjort bidraget har verkligen visat en stor passion för såväl sin favoritpralin som för kampanjen i sig. Vinnaren är Filip Myringer,. Även Filip har drivit kampanj för att rädda Nöttryffeln från att tvingas lämna Aladdinasken. Filip kommer nu, förutom tio Aladdin.
Nu har tävlingen tagit slut och kan ni tänka er, vi kom 2a! Så tack alla som hjälpte oss genom att rösta och läsa bloggen, ni gjorde ett kanonjobb! Vi säger även grattis till våran motståndare men vän Philip som tog hem första priset.
Den 16 november övertog Ätten 1 fastigheten från Svenska Bostäder. Trots att måbga tvivelaktiga saker hänt valde SB att sälja till föreningen. Tack region Stockholm för att Ni stöttat oss vid dessa ombildningar i Östberga. Östberga, Stockholm Syd, Sweden.
Nu har tävlingen tagit slut och kan ni tänka er, vi kom 2a! Så tack alla som hjälpte oss genom att rösta och läsa bloggen, ni gjorde ett kanonjobb! Vi säger även grattis till våran motståndare men vän Philip som tog hem första priset.
Publicaciones de Camilo Herrera Mora, Presidente de RADDAR Consumer Knowledge Group, en diversos medios de comunicacion. Sábado, 15 de agosto de 2015. DE GAITÁN A GARZÓN, Columna para El Nuevo Siglo. Muchos de los que dicen las cosas de frente y sin reservas han muerto de manera violenta en Colombia. Algunos por la violencia que desembocan sus palabras, y otros para callarlas porque dicen verdades que afectan a aquellos que gobiernan en el reino del silencio.
Creating effective television commercials takes some critical thinking, a bit of research, and a spark of creative originality. It can become the most important first and lasting impression a prospective customer may experience so quality, repeatability, and a consistent message remain your most potent tools in selling your product or services to the general public. This blog will highlight the major steps in the conceptualization and production of effective TV spots.