ninoguncadze blogspot.com

საინტერესო ამბები

Sunday, October 11, 2009. 2 პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით. 3 პროექტის სრული აღწერა. 6 პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში. 7 მოსალოდნელი შედეგებიპროდუქტები, რაც შეიძლება, შეიქმნას. 9 სამუშაო ენა ქართული ენა. 10 მონაწილეები სხვა სკოლებიდან. 11 საგნებთანსაგნობრივ ჯგუფებთანეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი. 12პროექტის ფასილიტატორი ნინო გუნცაძე. 13 ფასილიტატორის ელ.ფოსტა ninoguncadzegmail.com. 15 პროექტის ვებ-გვერდიბლოგიninoguncadze.blogspot.com. Subscribe to Posts Atom.

OVERVIEW

This web page ninoguncadze.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored one page inside the domain ninoguncadze.blogspot.com and found two websites referring to ninoguncadze.blogspot.com.
Pages Crawled
1
Links to this site
2

NINOGUNCADZE.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page ninoguncadze.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for ninoguncadze.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for ninoguncadze.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for ninoguncadze.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

II დონის ტრენინგის პირველი ჯგუფი

Sunday, October 25, 2009. 25 ოქტომბერს მსმენელებს გადეცათ სერტიფიკატები. Thursday, October 15, 2009. მსმენელთა მიერ მომზადებული ბლოგების მისამართები. გეგეჭკორი ქეთევან , ნამდვილი რიცხვები და მათი როლი ჩვენს ყოფა ცხოვრებაში.

WHAT DOES NINOGUNCADZE.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ninoguncadze.blogspot.com Mobile Screenshot of ninoguncadze.blogspot.com Tablet Screenshot of ninoguncadze.blogspot.com

NINOGUNCADZE.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on ninoguncadze.blogspot.com took six hundred and nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider ninoguncadze.blogspot.com not secure.
Load time
0.609 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.192.1

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

საინტერესო ამბები

DESCRIPTION

Sunday, October 11, 2009. 2 პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით. 3 პროექტის სრული აღწერა. 6 პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში. 7 მოსალოდნელი შედეგებიპროდუქტები, რაც შეიძლება, შეიქმნას. 9 სამუშაო ენა ქართული ენა. 10 მონაწილეები სხვა სკოლებიდან. 11 საგნებთანსაგნობრივ ჯგუფებთანეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი. 12პროექტის ფასილიტატორი ნინო გუნცაძე. 13 ფასილიტატორის ელ.ფოსტა ninoguncadzegmail.com. 15 პროექტის ვებ-გვერდიბლოგიninoguncadze.blogspot.com. Subscribe to Posts Atom.

CONTENT

This web page ninoguncadze.blogspot.com states the following, "Sunday, October 11, 2009." We saw that the webpage said " 2 პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით." It also said " 6 პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში. 7 მოსალოდნელი შედეგებიპროდუქტები, რაც შეიძლება, შეიქმნას. 9 სამუშაო ენა ქართული ენა. 11 საგნებთანსაგნობრივ ჯგუფებთანეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი."

SEEK SIMILAR DOMAINS

მინა და მინის ჭურჭელი

მოსწავლეები იკვლევენ მინის წარმოების ისტორიას, მის თავისებურებას და გამოყენებას. მოსწავლეები შეისწავლიან მინის ქიმიურ შემადგენლობას. მოიძიებენ ინფორმაციას არქეოლოგიური გათხრების დროს მოპოვებული მინის. გაეცნობიან მინის ჭურჭლის გამოყენებას სხვადასხვა დანიშნულებით. ქართული, რუსული, ინგლისური.

ჩემი გვარის ისტორია

Sunday, October 11, 2009. saba IX klaselia, sandro ki VI klaseli. Chemi sauketeso megobrebi arian irma,nino , lali, isini sxvadasxva profesiisadamianebi arian. Saturday, October 10, 2009. ვოძიებული მასალები მუდმივად შეიძლება შეივსოს ახალ-ახალი გვარებით და ს აინტერესო ადამიანების ბიოგრაფიებით. დავალება შეიძლება მიეცეს როგორც ინდივიდუალურად, ასევე განაცილდეს ჯგუფებს შორის.

ჩემი თბილისი

Sunday, October 18, 2009. პროექტში მონაწილე მოსწავლეები ეცნობიან თბილისის ისტორიას და კულტურას, აწყობენ. შეისწავლიან თბილისის წარმოშობის ისტორიას, თბილისი - დაარსებიდან დღემდე. მოიძიებენ უძველეს ლეგენდებს, თქმულებებს, ლექსებს, მოთხრობებსა. მოსწავლეები ბიბლიოთეკისა და ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციას და საფუძვლიანად გაეცნობიან ქალაქის ისტორიას და კულტურას. მოძიებულ ინფორმაციებს დაამუშავებენ და თითოეულ საკითხზე ააწყო.