Date Range
Date Range
Date Range
Saturday, October 1, 2016. გავიხსენეთ შეფასების რუბრიკა შეფასების დიფერენცირება დავამატეთ კითხვარები და ვნახოთ როგორ გავცემთ პასუხს მოვაწყვეთ ჩვენი პროექტის პრეზენტაცია ,. Sunday, September 25, 2016. დავასრულეთ პროცედურები ავტვირთეთ პორტფოლიო ბლოგზე გავაკეთეთ გეგმები და ასე შემდეგ. Sunday, September 18, 2016. დლე მეექვსე შევისწავლეთ რუბრიკა პრეზენტაციისათვის. Saturday, September 17, 2016. Sunday, September 11, 2016.
Saturday, October 1, 2016. მინდა ავღნიშნო რომ ძალიან საინტერესო იყო პროექტზე მუშაობა ქალბატონ მანანას ხელმძღვანელობით. მეტად დავუმეგობრდი კომპიუტერს ,რომელთანაც მუშაობა ჩემთვის არც ისე იოლია. იმედია მომავალში უფრო კარგად დავეუფლები ტექნოლოგიურ ჩვევებს. Sunday, September 25, 2016. Sunday, September 18, 2016. Saturday, September 17, 2016. Sunday, September 11, 2016. Saturday, September 10, 2016. Sunday, September 4, 2016.
Wednesday, October 12, 2016. ბოლო ტრენინგი ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა,რადგან მოვისმინეთ ყველა მონაწილის პრეზენტაცია. კოლეგების თემებმა და გეგმებმა დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე,კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი მათს პროფესიონალიზმში. ჩვენმა პორტფოლიოებმა მიიღო დასრულებული სახე და ავტვირთეთ ბლოგზე. Wednesday, October 5, 2016. დავასრულეთ პროცედურები პროექტის გეგმაში , ვისწავლეთ ონლინ კითხვის შექმნა. Tuesday, October 4, 2016. Tuesday, September 27, 2016.
Среда, 12 октября 2016 г. ქართულ ბაზარზე არსებულ გენმოდიფიცირებულ პროდუქტებს მძიმე დაავადებების გა. Написать об этом в блоге. დღეს შევაჯამეთ ტრენინგზე ნასწავლი მასალა. უღრმესი მადლობა მანანა მასწავლებელო გაწეული შრომისათვის. Написать об этом в блоге. Написать об этом в блоге. Вторник, 4 октября 2016 г.
Saturday, December 3, 2016. დღევანდელი მეცადინეობა მნიშვნელოვანი იყო იმით, რომ დავასრულეთ პროექტები, წარმოვადგინეთ პრეზენტაცია. Sunday, November 27, 2016. დღევანდელი ნასწავლი მასალიდან ჩემთვის მნიშვნელოვანია სხვადასხვა სწავლის სტილის მოსწავლეების დახმარების ხერხების მოძიება. Saturday, November 26, 2016. Sunday, November 6, 2016. Sunday, October 23, 2016. ბუკლეტში სურათისა და ტექსტის ჩასმა. Saturday, October 22, 2016.