n-zhorzholiani blogspot.com

ნინო ჟორჟოლიანი

Monday, March 29, 2010. როგორ მიიღება კანონპროექტები და რა ეტაპებს გადის, პარლამენტის სტატუსი, ისტორია, შემადგენლობა და არჩევის წესი. ეს საწავლო პროცესი აქტუალურია იმით რომ, მოსწავლეები მიუხედავად იმისა რომ ეცნობიან საქართველოს პარლამენტს, ისინი ადგილზე შეისწავლიან პარლამენტის მუშაობას, მის სტრუქტურას, ასევე ესწრებიან სესიას თუ როგორ და რა ფორმით მიიღება კანონპროექტები. საკუთარი მოსაზრებების გაზიარება, გუნდური მუშაობა და ურთიერთთანამშრომლობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, მოძიებული მასალის გამოყენება.

OVERVIEW

This web page n-zhorzholiani.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored one page inside the domain n-zhorzholiani.blogspot.com and found two websites referring to n-zhorzholiani.blogspot.com.
Pages Crawled
1
Links to this site
2

N-ZHORZHOLIANI.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page n-zhorzholiani.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for n-zhorzholiani.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for n-zhorzholiani.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for n-zhorzholiani.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

II ჯგუფი 2010 წელი

Wednesday, March 31, 2010. ისტ ტრენინგი 163-ე საჯარო სკოლაში.

WHAT DOES N-ZHORZHOLIANI.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of n-zhorzholiani.blogspot.com Mobile Screenshot of n-zhorzholiani.blogspot.com Tablet Screenshot of n-zhorzholiani.blogspot.com

N-ZHORZHOLIANI.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on n-zhorzholiani.blogspot.com took three hundred and ninety-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider n-zhorzholiani.blogspot.com not secure.
Load time
0.391 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.216.65

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

ნინო ჟორჟოლიანი

DESCRIPTION

Monday, March 29, 2010. როგორ მიიღება კანონპროექტები და რა ეტაპებს გადის, პარლამენტის სტატუსი, ისტორია, შემადგენლობა და არჩევის წესი. ეს საწავლო პროცესი აქტუალურია იმით რომ, მოსწავლეები მიუხედავად იმისა რომ ეცნობიან საქართველოს პარლამენტს, ისინი ადგილზე შეისწავლიან პარლამენტის მუშაობას, მის სტრუქტურას, ასევე ესწრებიან სესიას თუ როგორ და რა ფორმით მიიღება კანონპროექტები. საკუთარი მოსაზრებების გაზიარება, გუნდური მუშაობა და ურთიერთთანამშრომლობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, მოძიებული მასალის გამოყენება.

CONTENT

This web page n-zhorzholiani.blogspot.com states the following, "Monday, March 29, 2010." We saw that the webpage said " როგორ მიიღება კანონპროექტები და რა ეტაპებს გადის, პარლამენტის სტატუსი, ისტორია, შემადგენლობა და არჩევის წესი." It also said " ეს საწავლო პროცესი აქტუალურია იმით რომ, მოსწავლეები მიუხედავად იმისა რომ ეცნობიან საქართველოს პარლამენტს, ისინი ადგილზე შეისწავლიან პარლამენტის მუშაობას, მის სტრუქტურას, ასევე ესწრებიან სესიას თუ როგორ და რა ფორმით მიიღება კანონპროექტები. საკუთარი მოსაზრებების გაზიარება, გუნდური მუშაობა და ურთიერთთანამშრომლობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, მოძიებული მასალის გამოყენება."

SEEK SIMILAR DOMAINS

nana chakvetadze

Суббота, 19 декабря 2009 г. რამდენად დააფასა ქართველმა ხალხმა შოთა რუსთაველის გენიალური ნაწარმოები. ცოდნას და განივითარებენ ჯგუფური მუშაობის უნარს.

ნანა ლეფსვერიძე

Monday, March 29, 2010. შოკოლადის პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მოძიეაბა და მისი განხილვა ტიპებისა და მდგრადობის მიხედვით. რა სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსია საჭირო. კომპიუტერი, საწერ-კალმები,თაბახის ფურცლები, ინტერნეტ გვერდები, powertpoint-ის საპრეზენტაციო პროგრამა,პროექტორი, პრინტერი,ფოტო-კამერა.

.love.jigili.

خود را به که بسپارم. وقتی که دلم تنگ است. دلها همه از سنگ است. گویا که در این وادی. آلوده به صد رنگ است. اسیر زندگی - دکتر علی شریعتی. هفته او ل دی ۱۳۸۹. هفته او ل آذر ۱۳۸۹. هفته او ل مهر ۱۳۸۹.

ნონა დევაძე

Sunday, December 20, 2009.

Растения - хищники

Воскресенье, 16 мая 2010 г. Ознакомить учащихся с растениями- хищниками, их свойствами,. Сформировать навык бережного отношения к природе. Учащиеся знакомятся с растениями- хищниками, их некоторыми представителями, просматривают слайды с изображениями растений, знакомятся с их свойствами.