Date Range
Date Range
Date Range
Friday, December 20, 2013. ტრენინგზე ნასწავლიდან რას გამოიყენებთ ყველაზე ხშირად სასწავლო პროცესში? მასწავლებელი სერტიფიკატს მიიღებს იმ შემთხვევაში თუ სრულად წარმოადგენს II, III და IV მოდულით განსზღვრულ დავალებებს და გაცდენების რაოდენობა არ აღემატება სამ ტრენინგ-დღეს. 8226; პირად ელექტრონულ პო.
Четверг, 24 октября 2013 г. შეისწავლონ ბავშვებმა და განასხვავონ ერთმანეთისგან კუბი და მართკუთხა პარალელეპიპედი და რა აქვთ მათ საერთო. ამ ფიგურების შესწავლა ბავშვებს ხელს უწყოფს მატ ვიზუალურ ახქმაში და ფიგურების აგებაში. პროექტის მიზანია ისწავლოს კუბი და პარალელეპიპედი. იცოდეს რაარის წახნაგი ,წვერო, წიბო. ისწავლოს კუბისა და მართკუთხა პარალელეპიპედის აგება. Написать об этом в блоге.
Thursday, October 24, 2013. 7მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას,. შეისწავლიან მათ დაწერალ მუსიკალურ ნაწარმოებს და ჟღერადობას თუ როგორი ხასიათის ნაწარმოებია. კომპიუტერი, ვიდეო, მასალა.
Thursday, October 24, 2013. 1 პროექტის სახელწოდება-საქართველის ფლორა და ფაუნა. 2პროექტის მთავარო იდეა-გაეცნონ ეკოლოგიურ პრობლემებს. 4პროექტის მიზნები-როგორ უნდა დაეხმაროს ადამიანმა გადაშენების პირას მყოფ ცხოველებს და მცენარეებს. 7მოსალოდნელო შედეგები-პრეზენტაცია,კედლის გაზეთები,მოხსენებები,სლაიდები,. Wednesday, October 23, 2013.
Monday, November 4, 2013.
Thursday, October 24, 2013. მოსწავლეებმა შეისწავლონ სვეტიცხოვლის დაარსების ისტორია და დაახასიათონ როგორც ხუროთმოძღვრების ძეგლი. პროექტი დაეხმარება მოსწავლეებს დამოუკიდებელი აზროვნების ჩამოყალიბებაში,ჯგუფური მუშაობის დაუფლებაში, დასკვნების გამოტანის და ცოდნის შეძენაში. მოსწავლეებმა შეისწავლონ როგორი იყო სვეტიცხოვლის დაარსების ისტორია 5. 7მოსალოდნელი შედეგები პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას.