Date Range
Date Range
Date Range
This is the final product. The final render was done during post production. Since we have started this project we have learned alot. The most important task to work out was actually how to work out the transitions betweeen the differences. This project was done in 6weeks. We played around with the shaders and we manged to create one unique style. This is our test play plast animation.
Sadly I lost this file but this playblast survived. It might be gone forever . The simplicity is very important. Almost everybody responded the same way to the designs. Ey its just a salt-shaker with legs and arms. I understand the point of the peppermill being to simplistic. but i really love the design. Its just a grumpy face. Maybe we will be persuaded to rethink the design later. It is obvious that the CG image industry is focused on the visual experience and the USP of their products.
Most sajnos még nem új résszel érkezem. Lehet, hogy indítok egy új blogot, mert egyre több ötletem van vele kapcsolatban és szívesen megosztanám veletek is. A lány meglepően hamar megtanulja a nyelvet. A srác bandatársai próbálják észhez téríteni barátjukat, de makacsságából nem enged. Az egyik tag próbálja a lányt is vigasztalni, így egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Nah, dióhéjban ennyi lenne. Érdekelne titeket a történet? Örülök annak a néhány .
Hogy mi? Beckyt elütötte egy autó, és most kórházban van. Kiáltottak fel, majd elindultunk. Niall, Zayn és Lottie jöttek velem. Nyögtem ki, nagyokat nyelve. Biztosan minden rendben van! Bementünk a kórházba, majd Beckyhez. Hogy van doktor úr? Én jól, de a kisasszonynak sincs komolyabb baja egy kisebb agyrázkódásnál. Nem tudod ki vagyok? Ahhjj.
Sadly I lost this file but this playblast survived. It might be gone forever . The simplicity is very important. Almost everybody responded the same way to the designs. Ey its just a salt-shaker with legs and arms. I understand the point of the peppermill being to simplistic. but i really love the design. Its just a grumpy face. Maybe we will be persuaded to rethink the design later. It is obvious that the CG image industry is focused on the visual experience and the USP of their products.