moisakyla blogspot.com

Mõisaküla Kool

Mõisaküla Kool

OVERVIEW

This web page moisakyla.blogspot.com currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored ten pages inside the domain moisakyla.blogspot.com and found four websites referring to moisakyla.blogspot.com.
Pages Crawled
10
Links to this site
4

MOISAKYLA.BLOGSPOT.COM RANKINGS

This web page moisakyla.blogspot.com has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for moisakyla.blogspot.com

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for moisakyla.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for moisakyla.blogspot.com

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO WEB SITE

Õppeprotsessi juhtimine digiajastul

Tänasel päeval toimub töö rühmades, kus iga kool saab teha kokkuvõtte oma projekti tööst. Digipädevused RVG I ja II kooliastmes. Tegelikkuses soovisid osaleda digitaalses sisuloomes, sh tekstide, piltide, multimeediumide loomisel ja kasutamisel. Pädevuste kaardistamiseks tehti sisulisi ülesandeid.

WHAT DOES MOISAKYLA.BLOGSPOT.COM LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of moisakyla.blogspot.com Mobile Screenshot of moisakyla.blogspot.com Tablet Screenshot of moisakyla.blogspot.com

MOISAKYLA.BLOGSPOT.COM HOST

Our parsers identified that a lone page on moisakyla.blogspot.com took two thousand two hundred and ninety-seven milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider moisakyla.blogspot.com not secure.
Load time
2.297 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
216.58.218.225

WEBSITE IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is operating the GSE server.

PAGE TITLE

Mõisaküla Kool

DESCRIPTION

Mõisaküla Kool

CONTENT

This web page moisakyla.blogspot.com states the following, "Asutuse nimi ja küsimustik täitjad." We saw that the webpage said " PIRJE USIN, SIGNE VAHTRAMÄE, SIIRIUS SIKKA." It also said " Lisaks asutuse nimele märkida, kes osalesid hetkeseisu kirjeldamisel. Kui palju on asutuses õpilasi ja personali? MÕISAKÜLA KOOLIS ÕPIB 47 ÕPILAST. PERSONALI ON KOKKU 23 INIMEST. Ligikaudsed arvud õpilaste ja töötajate kohta. Milline on digivaldkonna meeskond? ARVUTIÕPETAJA, 0,182 AMETIKOHTA 4 ÕPPETUNDI. KÕIKIDE RAKENDUSTE PEAKASUTAJA ON DIRKETOR EHIS, EIS, STATjne."

SEEK SIMILAR DOMAINS

Õppeprotsessi juhtimine Digiajastul Peetri Lasteaed-Põhikool

Kuhu olete arendusega tänaseks jõudnud? Milliseid tegevused on sinna viinud? Algselt planeeritud mõte kasutada digiseadmeid II ja III kooliastmes ei rakendunud. Aktiivsed olid I ja II kooliastme õpilased. Koolis on uus toimiv wifi võrk, mis võimaldab senisest rohkem kaasata õppetegevusse digiseadmeid. Õpetajatele on viidud läbi koolitusi ning nendega jätkame ka järgmisel õppeaastal. Mis on läinud hästi? Milliste raskustega olete kokku puutunud? May 22, 2015.

Pirita Kose Lasteaia digisammud

Meie kollektiivi unistused ja pingutused. Koolituspäevade järgselt alustasime Digitaristu arengukava koostamisega. Koostamisel oli meile toeks uus lasteaia arengukava , mille koostasime aastateks 2017-2019. Pirita Kose lasteaia Digitaristu arengukava. Meie uued plaanid täituvad kindlasti uue lasteaia hoone valmimisel, mis saab teoks 2018.

Õppeprotsessi juhtimine digiajastul

Kuna aega on alati vähe, siis läks õpilugude kogumisega kauem, kui planeerisime. Oma arendusprojekti alustades seadsime eesmärgiks panna kirja kaheksa õpilugu, kuid tegelikult lootsime koguda neid siiski rohkem. Sel kevadel kaasas IT-tugiisik erinevaid õpetajaid nendega individuaalselt rääkides, kuid sü.

Tabivere digipööre

Jõgeva maakonna õpetajate parimate praktikate päev. 25 oktoobril toimus Tabivere Põhikoolis parimate praktikate päev, kuhu olid kutsutud esinema ja kuulama Jõgevamaa üldhariduskoolide õpetajad.

Viimsi Kool - õppeprotsessi juhtimine digiajastul

Viimsi Kool - õppeprotsessi juhtimine digiajastul. Thursday, May 28, 2015. Võtsime ette riiklikus õppekavas kirjeldatud digipädevused ning kirjutasime oma kooli jaoks kooliastmeti lahti oskused, mille kaudu digipädevusteni jõutakse. Vaatasime üle ka põhiainete ainevaldkonnad ning analüüsisime neid digipädevuste seisukohalt. Mis on läinud hästi? Milliste raskustega olete kokku puutunud? Mida olete ise ja mida on teie kool arendusprotsessi käigus õppinud? Millised on teie kooli järgmised arendustegevused? .