Date Range
Date Range
Date Range
Tänasel päeval toimub töö rühmades, kus iga kool saab teha kokkuvõtte oma projekti tööst. Digipädevused RVG I ja II kooliastmes. Tegelikkuses soovisid osaleda digitaalses sisuloomes, sh tekstide, piltide, multimeediumide loomisel ja kasutamisel. Pädevuste kaardistamiseks tehti sisulisi ülesandeid.
Kuhu olete arendusega tänaseks jõudnud? Milliseid tegevused on sinna viinud? Algselt planeeritud mõte kasutada digiseadmeid II ja III kooliastmes ei rakendunud. Aktiivsed olid I ja II kooliastme õpilased. Koolis on uus toimiv wifi võrk, mis võimaldab senisest rohkem kaasata õppetegevusse digiseadmeid. Õpetajatele on viidud läbi koolitusi ning nendega jätkame ka järgmisel õppeaastal. Mis on läinud hästi? Milliste raskustega olete kokku puutunud? May 22, 2015.
Meie kollektiivi unistused ja pingutused. Koolituspäevade järgselt alustasime Digitaristu arengukava koostamisega. Koostamisel oli meile toeks uus lasteaia arengukava , mille koostasime aastateks 2017-2019. Pirita Kose lasteaia Digitaristu arengukava. Meie uued plaanid täituvad kindlasti uue lasteaia hoone valmimisel, mis saab teoks 2018.
Kuna aega on alati vähe, siis läks õpilugude kogumisega kauem, kui planeerisime. Oma arendusprojekti alustades seadsime eesmärgiks panna kirja kaheksa õpilugu, kuid tegelikult lootsime koguda neid siiski rohkem. Sel kevadel kaasas IT-tugiisik erinevaid õpetajaid nendega individuaalselt rääkides, kuid sü.
Jõgeva maakonna õpetajate parimate praktikate päev. 25 oktoobril toimus Tabivere Põhikoolis parimate praktikate päev, kuhu olid kutsutud esinema ja kuulama Jõgevamaa üldhariduskoolide õpetajad.
Viimsi Kool - õppeprotsessi juhtimine digiajastul. Thursday, May 28, 2015. Võtsime ette riiklikus õppekavas kirjeldatud digipädevused ning kirjutasime oma kooli jaoks kooliastmeti lahti oskused, mille kaudu digipädevusteni jõutakse. Vaatasime üle ka põhiainete ainevaldkonnad ning analüüsisime neid digipädevuste seisukohalt. Mis on läinud hästi? Milliste raskustega olete kokku puutunud? Mida olete ise ja mida on teie kool arendusprotsessi käigus õppinud? Millised on teie kooli järgmised arendustegevused? .