Date Range
Date Range
Date Range
Monday, September 7, 2015.
Sunday, October 4, 2015. რენინგზე გავიმეორეთ და განვამტკიცეთ განვლილი მასალა,მოვახდინეთ პროექტების პრეზენტაცია. ბლოგებს დავამატეთ საათის და ფოტო ალბომის გაჯეტები. ვიდეო ფაილი ჩავსვით როგორც ტექსტში, ასევე გაჯეტის სახით. Wednesday, September 30, 2015.
Sunday, July 3, 2016. გავიმეორეთ გავლილი მასალა, პროექტის პრეზენტაცია, მუშაობა ბლოგზე. ტრენინგის განმავლობაში ვისწავლეთ პროექტზ მუშაობა, ბლოგზე მუშაობა, გავეცანით ინტელის ელექტრონულ სახელმძღვანელოს, ეს კურსი დამეხმარება გაკვეთილები გახდეს საინტერესო და პროდუქტიული. ასეთი გაკვეთილები სტიმულს მისცევს მოსწავლეებს სწავლების პროცესში. Saturday, July 2, 2016. გავიმეორეთ გავლილი მასალა ,ვისწავლეთ ფასილიტაციის რესურსის შექმნა, მოვაწესრიგეთ რორტფოლიო ,ავტვირტეთ ბლოგზე,. Sunday, June 26, 2016. Monday, June 20, 2016.
Saturday, July 2, 2016. ინტელის სასწავლო კურსი ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა. ვისწავლეთ თუ როგორ უნდა ვასწავლოთ მოსწავლეებს პროექტებით. მიმაჩნია ,რომ პროექტებით სწავლება განუვითარებს მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს,რაც ძალზედ მნიშვნელოვანია მათი მომავალი წარმატებისთვის. ვიმუშავეთ ბლოგის დიზაინზე და უამრავი ახალი საკითხი განვიხილეთ ბლოგის ირგვლივ დასიღრმისეული ცოდნა მივიღე .
Saturday, October 3, 2015. ინტელის ძირითადი სასწავლო კურსის ტრენინგი ჩემთვის მეტად საინტერესო და ბევრის მომცემი იყო, რადგან საფუძვლიანად გავეცანი სწავლების სხვადასხვა მეთოდებს, რაც დამეხმარება სასწავლო პროცესის უკეთ წარმართვაში. განვიხილე მოსწავლეთა პროექტების შეფასება-რუბრიკები, ვისწავლე, როგორ დაურთოთ კომენტარი კოლეგის ბლოგს. პროექტის გეგმაზე მუშაობისას გავითვალისწინე ყველა მოსწავლის შესაძლებლობები, გავაკეთე აქტივობა მო.
Sunday, November 1, 2015. ჩვენი ტრენინგი-ინტელის სასწავლო კურსი დასრულდა. დღეს ვისწავლეთ სიის და გამოკითხვის გაჯეტი. გავიმეორეთ მთელი მასალა და წარმოვადგინეთ ჩვენი პროექტების პრეზენტაცია,მოვისმინეთ ჯგუფის ყველა წევრის პროექტები,რომლებიც ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა. ამ ტრენინგის საშუალებით ვისწავლე პროექტის შექმნა ტექნოლოგიების გამოყენებით. შესწავლილ მასალას გამოვიყენებ პრაქტიკაში ,რათა მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ 21-ე საუკუნის უნარები.