Date Range
Date Range
Date Range
Végre újra bogaras életérzés! Visszakerült a motor így a tesztelésnek Szigliget -Győr útvonalat választottam! Jó volt újra bogarazni! Viszont az utak állapota sokat változott! Hétvégén .
Jött egy kis érdekesség a léghűtéses barlangba. A szűkös motortér miatt nem mondhatom, hogy gyors, de szakszerű kipufogósor tömítés cserét eszközöltünk a motoron, hogy a hétvégi driftversenyen, márkafüggetlen szervizünk támogatásával indulhasson a masina. Érkezett egy új vendégünk is .
Múlt héten rászántam magam, és nekiálltam megcsinálni a T1-es első futóművét, komoly kihívás volt, de sikerült összerakni a tengelycsonkokat, remélem most egy darabig jó lesz. Mivel nem egy túl gyakori autó, így amit látok eladó alkatrészeket elérhető áron, azokat megveszem, most sikerült vennem egy gyári új km órát.
Egy ovál bogár csak akkor az igazi, ha egy belevaló 30 lovas motor duruzsol benne. De sikerült szereznem egy stabil motort, ami nagyon jól muzsikál. Éppen a takarítása van folyamatban, utána össze kell már csak rakni és mehet is az autóba. Remélhetőleg minden rendben lesz vele és teszi majd a dolgát.
A motor, amit nem építek. A BMW hazakerült az ősszel és az első próbakört egy nagyon távoli, beláthatatlan jövőbe saccoltam, amikor már eleget autóztam az elkészült Bogárral és már csak azzal kell foglalkoznom. De Magamon kívül ezt igazából senkivel sem sikerült elhitetni. Ez megadta a kezdőlökést, és kicsit többször néztem fel teljesen véletlenül és céltalanul az eBayre, hogy esetleg hasonlóan kedvezményes áron be tudok-e szerezni.
Információk, hasznos oldalak címei,és minden egyéb érdekesség a Kübelekkel kapcsolatban. Mivel mindig bogarászom a külföldi oldalakat, előbb vagy utóbb belefutok alkalmi vételekbe. Egyik nap ebéd után találtam rá erre a Jettára, akkor még 450 Euróért, első tulajtól, leszervizelve, pöcc-röff állapotban. Egy órája volt fent a hirdetés, azonnal hívtam, egy idősebb úr vette fel a telefont és sajnos közölte,hogy 10 perce elvitték már.